Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare enkel pumpe, så vet ikke hvor effektivt det er med to, men kan være lurt å avvente og se an behovet litt.. Å det går an å leie dobbelpumpe hvis du får behov for det, ihvertfall går det an her i Trondheim, på ammepoliklinikken ( eller noe sånn )
Takk for svar
Sparer man masse tid med doble pumper?
Jeg brukte vel 12 når jeg tok begge samtidig og 16 min når jeg tok en og en pupp etter hverandre. Hvis jeg skulle ha de helt tomme vel å merke. Typ 4 dl
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Da anbefaler jeg medela. De anbefalte den på sykehuset da tanteungen min ble født over 5 uker før tidlig. Ligner veldig på puppen de smokkene så man kan sjonglering uten at ungen blir forvirret.. funka på også, selv om hun er født på termin.Det er lagring og pappamating jeg tenkte mest på. Vet ikke hvordan det blir med to som skal ha melk samtidig. Mulig pappa må kanskje trå til litt med flaske på en
Leie er genialt. Spørs om ikke jeg skal gjøre det og teste ut hvordan det funker etter at bebysene har kommet
4 desiliter 16 minutter med enkel4 minutter er ikke all verden. Kan komme langt med enkel pumpe da