Brystpumpe

babyi2013

Flørter med forumet
Har dere kjøpt brystpumpe eller skal dere vente å se an?
Hvis ammingen går greit så trenger man vel brystpumpe etter hvert eller? :-)
Har ikke peiling jeg, så vil høre med dere :-)

jeg har kjøpt . men ikke fornøyd med den vannsklig pumpe på den. steinhard :(

Jeg har kjøpt. Bare manuell i første omgang, fordi jeg ikke vet hvor mye den kommer til å bli brukt. Kjøpte den på ebay billig (200kr), så om jeg ikke skulle bli fornøyd med den og heller vil gå over til elektrisk så er det ingen krise.. :) Tenker det er greit å ha dersom jeg skal ut på noe og noen skal passe den lille :)

Bor så langt unna butikker, så hvis jeg plutselig skull trenge så kan jeg ikke skaffe meg en på dagen... Kanskje lurt å ha en liggende evt?

Jeg har kjøpt. Bare manuell i første omgang, fordi jeg ikke vet hvor mye den kommer til å bli brukt. Kjøpte den på ebay billig (200kr), så om jeg ikke skulle bli fornøyd med den og heller vil gå over til elektrisk så er det ingen krise.. :) Tenker det er greit å ha dersom jeg skal ut på noe og noen skal passe den lille :)
Samme har jeg gjort :)

Har en manuell fra sist. Brukte den for å lage ett lite lager i frysen, men siden snuppa ikke tok flaske så ble den ikke så mye brukt, men kjekt å ha uansett.

Det har jeg kjøpt inn:) Avent manuell brystpumpe. Brukte den rett som det var de andre gangene. Sprengte pupper er ikke godt og det er i tillegg vanskelig for ungen å få et godt tak i brystet!!

Jeg har kjøpt manuel , men angret fort på at jeg ikke hadde kjøpt elektrisk. Skikkelig melkespreng heletiden selv om hun drikker. Har også endt opp med brystbetenelse så fikk heldigvis låne ei elektrisk fram til jeg kjøper selv i morgen. Jeg syntes det var skikkelig tungt å armen å sitte med den manuelle sånn flere ganger om dagen.

Jeg har ikke kjøpt enda. Fikk ikke teken forrige gang, så det var faktisk mer effektivt å håndpumpe... :p

Men jeg tror nok at jeg kommer til å kjøpe altså, og satse på at det blir mer futt denne gangen. Kanskje prøve elektrisk da :-)

Jeg har også kjøpt billig avent manuell pumpe på ebay til 200.
Kommer ikke til å få så mye bruk for pumpe at det blir nødvendig med elektrisk.
Utrolig godt å kunne pumpe ut den værste sprengen! Og kjekt å kunne samle opp et lite laget i fryseren så man har mulighet til å kose seg med litt vin i sommer :) får bare håpe at lille vil ta flaske etter hvert, det gikk ikke på første forsøk, men tror kanskje hun var litt for sulten...

Jeg har den manuelle til avent fra sist.
Funket helt topp da så satser på at det blir bra nå også:)

Tror jeg må gå til innkjøp av en jeg altså :-)

Manuell avent fra ebay! :) har fått brukt for den de aller verste første dagene! Nå har jeg hittil klart meg meg håndmelking etter de aller verste. Men håper på å kunne amme og pumpe motsatt pupp så pappa kan gi flaske etterhvert :)

-- tasting fra mobil --

Manuell Avent pumpe fra sist:)
D he Ej me:) brukt den til å lagre opp i fryseren visst Ej sku ut å snuppa måtte få flaske:) Ej hadde akkurat passe menge me melk så Ej slapp å bruke den uten om Ej skulle noke:)

Har Avent manuell, kjøpte på ebay. Har hatt både manuell og elektrisk de to andre gangene, men husker ikke at den ene var spes bedre enn den andre, så da ble det manuell denne gangen. Kjekt å ha om vi skal ha no barnevakt eller ved spreng. :)

Back
Topp