brystpumpe

Mailykke2

Forelsket i forumet
Hva vil dere anbefale?
Jeg kommer nok til å ha aventpumpe, men burde jeg ha elektrisk eller manuell?

avent elektrisk emoticon 

elsket den og kommer til å pakke den opp igjen nå.. tro meg, du vil ikke måtte sitte å pumpe manuelt, er bedre å feste pumpen i puppen så ha begge hendene fri og du slipper "krampe" i hendene ;)

MEN ville satt av penger til en slik en å heller ventet med å kjøpe! er ikke alle som trenger å pumpe og da er jo det litt sure penger. men elsker min elektriske avent pumpe!! 

LadyOnHeels skrev:
avent elektrisk emoticon 

elsket den og kommer til å pakke den opp igjen nå.. tro meg, du vil ikke måtte sitte å pumpe manuelt, er bedre å feste pumpen i puppen så ha begge hendene fri og du slipper "krampe" i hendene ;)

MEN ville satt av penger til en slik en å heller ventet med å kjøpe! er ikke alle som trenger å pumpe og da er jo det litt sure penger. men elsker min elektriske avent pumpe!! 

Holde av penger var lurt :) HAr et gavekort på 500 på barnas hus, kan spare det litt til å se hva jeg trenger og har behov for :P har hørt at folk er veldig fornøyd med håndpumpe også :P

Jeg har pumpet mye og vil ikke anbefale manuell aventpumpe. Hadde tenkt å kjøpe en elektrisk fra Medela, men tror jeg kjøper en annen. De har en bra hos ammebutikken.no og jeg fant den billigere et annet sted på nettet. Hvis jeg kjøper den så blir det dobbeltpumpe. Jeg var morsmelksdonor sist og blir gjerne det en gang til.

Har Avent maneull fra sist gang så får vel bruke den igjen. Men punpet veldig lite, bare hvis jeg skulle ut på noe og måtte samle opp litt så mannen kunne gi henne mat. Så kan være lurt å se det ann, noen må jo pumpe for de får altfor mye melk og da kan det nok lønne seg med elektrisk, ganske kjedelig med manuell ihvertfall..

Jeg fikk låne på helsestasjon sist, og satser på det igjen, hvis behovet melder seg.

Det var en medela brystpumpe, tru om den hette "swing" liten og rund, elektrisk.

Jeg har manuell brystpumpe fra Avent fra sist gang, men har nå invistert i en elektronisk pumpe fra Avent, da de bruker de samme delene. Jeg ble lei av å sitte å pumpe for hånd, så jeg tror jeg har gjort en invistering jeg ikke kommer til å angrer på:)

Jeg har Medela manuell og medela swing(elektrisk) fra forrige gang. Jeg pumpet ganske mye, flere ganger om dagen. Jeg ble sår av den elektriske pumpa og endte med å håndpumpe mesteparten av tiden. Det tok litt tid, men var likevel bedre enn å være sår når minstemann skulle ammes.

Hadde ikke giddet å kjøpe elektrisk pumpe før jeg hadde visst om det var behov for det, men en håndpumpe kan være grei å ha i hus.

ann m skrev:
Jeg har manuell brystpumpe fra Avent fra sist gang, men har nå invistert i en elektronisk pumpe fra Avent, da de bruker de samme delene. Jeg ble lei av å sitte å pumpe for hånd, så jeg tror jeg har gjort en invistering jeg ikke kommer til å angrer på:)

Akkurat som her :)

Back
Topp