litjpia.tm
Elsker forumet
Lurer på om noen har noen erfaringer med brystpumper jeg? Hva er lurt/ikke lurt? Hvilket merke har du god erfaring med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tupsi84
Lånte en Avent håndpumpe forrige gang men jeg brukte den nesten ikke..skal se om jeg får lånt meg en denne gangen også. Synes den fungerte helt greit. Hva skal man egentli med en elektrisk pumpe? Hvis man pumper seg mye så øker jo produksjonen og da må man jo bare fortsette å pumpe hele tiden?
ORIGINAL: Tupsi84
Lånte en Avent håndpumpe forrige gang men jeg brukte den nesten ikke..skal se om jeg får lånt meg en denne gangen også. Synes den fungerte helt greit. Hva skal man egentli med en elektrisk pumpe? Hvis man pumper seg mye så øker jo produksjonen og da må man jo bare fortsette å pumpe hele tiden?
ORIGINAL: Juhuuuuu!!!
Jeg har medela sin elektriske, Swing. Hadde ikke overlevd med manuell men har fått en manuell av ei venninde som backup. Kan jo være kjekt å ha det også.
Denne gangen skal jeg pumpe fast hver morgen for å ha litt ekstra å gå på til kveldene. Vi hadde den "magiske" skriketimen hver eneste kveld en periode og det var ikke akkurat hverken hyggelig eller roende for mor eller barn. Så nå skal vi ha ekstra mat å spe på med. Ja, man øker produksjonen men det gir deg også et lager til backup når det trengs. Og plutselig trengs det.
Da snuppa var 3 mnd hadde jeg plutselig for lite melk og da var det nærmest umulig å øke igjen samme hvor mye jeg prøvde... Når man først har for lite melk og prøver det meste blir det fort stress for kroppen noe som igjen fører til mindre melk and so it goes[&:] Men det gikk nå på et vis til slutt da. Ammet til hun var 10-12 mnd (husker ikke helt når vi slutta)..