Brystpumpe og diverse

LilleMyen84

Blir kjent med forumet
Kjøper dere brystpumpe før babyen er født?
Hva slags termometer kjøper dere? Å annet sånn div utstyr? ..
Kjenner d er mye å tenke på

Jeg kjøpte før sist, men manuell, for tenkte det holdt. Men kjøpte fort elektrisk da jeg ville att begge skulle kunne mate :) samt att jeg fikk spreng etter 2 timer..
Kjøpte sånt rompetermometer, siden så små ikke skal ha feber, så er det viktig å ha :)

Har pumpe etter forrige (kjøpte på sykehusapoteket da siden det ble behov for pumpe).

Har vanlig termometer med bøyelig tupp.

Har kjøpt Medela Freestyle på forhånd. Hvis jeg ikke får bruk for den får jeg bare selge den videre :-)

Jeg skal få brystpumpa som mi søster har og den er elektrisk. Termometer har jeg ikke tenkt på, men det må jeg vel også få kjøpt. Å neglsaks tenker jeg å kjøpe. Speil i bilen slik at jeg kan se babyen når jeg kjører :) Sikkert veldig mye mer også :p

Jeg fikk svigerinna mi sin Mandela manuel brystpumpe. Venter til jeg ser om jeg evt trenger det før jeg kjøper elektrisk.
Jeg har øretermometer, så tenkte å bruke den hvis det trengs :)

Jeg kjøpte manuell brystpumpe på vei hjem fra sykehuset. Hadde jeg skulle fortsette med amming/pumping hadde jeg kanskje kjøpt elektrisk, men hadde nok ventet å sett an behovet for det!:)
Av termometer så har vi vanlig termometer med fleksibel tupp og engangs "kondomer" til å sette på utsiden av termometeret. Da kan flere bruke det:)

Ja. Elektrisk medela swing. Visste den var gull for å få et lite lager i frys pluss øke produksjon ved behov :)

Jeg får også den av min søster. Hun sier at det er den beste på markedet og at hun var veldig fornøyd med den :)

Kjøper dere brystpumpe før babyen er født?
Hva slags termometer kjøper dere? Å annet sånn div utstyr? ..
Kjenner d er mye å tenke på

Nei kjøper ikke brystpumpe før jeg vet det blir bruk for det :)
Kjøpte inn forrige gang men puppene mine nekter å gi fra seg melk til pumpe. kun håndmelking som funker dessverre.

Skal vente til etter fødselen med brystpumpe. Fant ut at første kjøp i Apotek1 blir belønnet med 30 %, så da kjøper jeg Medela swing der når den tid kommer.

Kommer til å kjøpe ei elektrisk brystpumpe ;-) hadde både manuell og elektrisk sist, og det er uten tvil best med elektrisk :)

Ja. Elektrisk medela swing. Visste den var gull for å få et lite lager i frys pluss øke produksjon ved behov :)
Samme jeg har tror jeg :)
Jeg begynte med pumping allerede på sykehuset med storebror, og den elektriske pumpa jeg hadde med han ble GODT brukt! (Mildt sagt :p )
Vi brukte vanlig rektaltermometer med storebror (med myk tupp), men kjøpte pannetermometer nå for noen mnd siden fordi storebror begynner å bli litt vel stor for å måle på den måten nå :)

Skal vente til etter fødselen med brystpumpe. Fant ut at første kjøp i Apotek1 blir belønnet med 30 %, så da kjøper jeg Medela swing der når den tid kommer.
Vi venter også :)

Back
Topp