Brystpumpe. Manuell eller elektrisk?

MammaTilEmilie

Gift med forumet
hva syns dere er best?
og hvorfor? :)
manuell eller elektrisk?
 
Jeg vet ikke hva som er best for jeg har ikke prøvd noe enda [8D]
Men jeg skal ha eletrisk hvertfall, har hørt så utrolig mye positivt om de! [;)]
 
Jeg hadde avent sin manuelle sist, hvis jeg skal bruke brystpumpe denne gangen, så vil jeg ha en elektrisk. Synes de er mye mer lettvindte, brukte det på sykehuset etter at jeg hadde født. Alt gikk av seg selv da, synes det var lettere... Synes ikke den manuelle var noe særlig god, men er sikker smak og behag... Hvis man blir vandt til den er den sikker ok, men jeg synes ikke den var noe særlig.. Stressa litt med den, men kan være at jeg ikke var helt inni hvordan den skal brukes.. Men var uansett mye lettere med elektrisk.
 
Jeg sytes det var lettere med mauell. og det kommer jeg til å bruke igjen denne ganga. Kan styre mere trykk og hastighet. Og ett stort pluss med mauell er at du ikke alltid er nøyd te å ha strøm i nærheten[;)]
 
ORIGINAL: dripdrop

Jeg vet ikke hva som er best for jeg har ikke prøvd noe enda [8D]
Men jeg skal ha eletrisk hvertfall, har hørt så utrolig mye positivt om de! [;)]
 
er det ikke kommet en pumpe som du "lærer" opp nå da?[8|]
lurer på om det er avent?
da kan en jo bestemme styrke og hastighet på pumpa selv[:)]
har hørt mange si det er vondt med elektrisk pga den suger så hardt! Og manuell går det jo litt treigt dersom en må pumpe mye..
 
Jeg brukte elektrisk sist og kommer til å bruke det igjen om jeg finner igjen alle delene... hihi!
Avent sin som vi har kan man bruke med og uten strøm og det er med batteri så du trenger ikke strøm...
Syns den var utrolig bra... Du kan til og med bestemme trykket på utdrivingen... Så om du har veeeeldig spreng trenger man ikke å pumpe hardt...
 
Trur jeg skal gå for elektrisk denne gangen, fikk ikke til den manuelle unntatt helt i begynnelsen hvor det var mye mye melk. Problemet var at jeg ikke fikk igang den utdrivingsrefleksen unntatt når bebisen skulle ha mat.
 
Søren.. angrer litt på at eg kjøpte manuell nå asså :S
 
Hvis du ikke har åpna den, så kan du vel få bytta den??
 
ORIGINAL: Bollen

Hvis du ikke har åpna den, så kan du vel få bytta den??


har ikke åpnet den nei.
men må se an for elektrisk er jo og dyrere og siden eg mister pengene nå denne uken pga eg ikke klarer og jobbe må eg rett og slett se om eg har penger til og kjøpe den elektriske
 
Lånte ei manuell fra avent forige gang, men da vi kom over ei elektrisk på tilbud slo vi til på den. Har ikke prøvd elektrisk før, men skal si at den manuelle holdt lenge til sitt bruk med forige gang.
 
jeg skal ha elektrisk,hadde avent sin manuelle sist og det ble for mye pes,man må jo bruke begge hender mens den elektriske trenger man bare holde fst med den ene hånda sånn at man har den andre fri
 
Brukte manuell når eghadde fått jonas, og aldri mer seie eg...
Så nå har eg kjøpt meg elektrisk[:)]
 
kjøpte avent sin elektriske sist gang, men måtte bytte den 2 ganger den første uka fordi den slutta å virke[:@] så da bytta jeg til en manuell en.. fungerte greit det [;)] får se ann om jeg muligens kjøper en elektrisk en igjen hvis det blir mye pumping
 
Jeg kjøpte en manuell for det virker litt "snillere" enn den elektriske... i min mening, hvertfall! Men jeg aner ikke hva som er best til slutt, har ikke noe erfaring fra før [8|] 
 
ORIGINAL: Xmasmum

Jeg kjøpte en manuell for det virker litt "snillere" enn den elektriske... i min mening, hvertfall! Men jeg aner ikke hva som er best til slutt, har ikke noe erfaring fra før [8|] 


ja va det eg og tenkte.
så vart eg anbefalt manuell for da hadde du litt bedre kontroll selv
 
ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: earane

ORIGINAL: Xmasmum

Jeg kjøpte en manuell for det virker litt "snillere" enn den elektriske... i min mening, hvertfall! Men jeg aner ikke hva som er best til slutt, har ikke noe erfaring fra før [8|] 


ja va det eg og tenkte.
så vart eg anbefalt manuell for da hadde du litt bedre kontroll selv


Jeg syns den manuelle fra Avent var vanskelig å pumpe med....fikk kramper i hendene, derfor har jeg kjøpt en elektrisk fra Avent nå, har ikke testet den enda. Men den skal være god. Har ikke hørt noe annet.


trur eg bare beholder nuk brystpumpen eg og tester den og vis eg syns det er veldig vanskelig og bruke den så får eg kjøpe meg ein elektrisk ;)
 
Nå har jeg pumpet meg med begge jentene.Og har da brukt manuel. Når jeg sto opp om natten og pumpet, så kunne jeg onske jeg hadde elektrisk. trøtt i trynet og greier, da er det godt å bare sette seg tilbake og la maskinen gjøre jobben[:D]
 
Så denne gangen skal jeg ha elektrisk ja[:)]
 
Back
Topp