Brystpumpe fra Ebay

Nanna

Betatt av forumet
Ville bare tipse om at det er mye å spare på å handle brystpumpe på nett. Jeg kjøpte nettopp ny Avent manuell pumpe m frakt for 190 kr.

Er brystpumpe et must liksom ? :P
Er veldig ny på alt dette med utstyr :P
Ammeeksperten, de andre jordmødrene og selv hun i butikken jeg har pratet med anbefalte meg å vente med å kjøpe brystpumpe til du vet om og hva du trenger. Så jeg venter med å kjøpe det. :-)

Termin 02.09.13 <3

Ok^^
Har nemlig vært veldig usikker til brystpumpe :P
Er liksom veldig kjedelig å kjøpe også får man ikke bruk for det :)

Er brystpumpe et must liksom ? :P
Er veldig ny på alt dette med utstyr :P
Det er sikkert ikke et must for alle. Jeg har brukt den masse begge gangene før. Fikk så såre brystvorter og brystbetennelse allerede på sykehuset dag 2 m første at jeg startet pumpingen der. Pumpet et par uker og gav flaske m morsmelk mens det grodde/roet seg. Brukte den også til å få opp produksjonen og til å pumpe til barnevakt. Gav den bort etter nr 2, så må ha ny nå..
Men, har venninner som bare har brukt sin et par ganger på to barn også, så det er nok forskjellig.

Ammeeksperten, de andre jordmødrene og selv hun i butikken jeg har pratet med anbefalte meg å vente med å kjøpe brystpumpe til du vet om og hva du trenger. Så jeg venter med å kjøpe det. :-)

Termin 02.09.13 <3

Hadde jeg fulgt det rådet med førstemann hadde jeg gått på veggen på dag 3(søndag). Kom hjem fra sykehuset, og melka kom for fullt. Såre brystvorter, så å melke for hånd var uaktuelt! Brystpumpen reddet livet mitt. Spreng er så siiiinnsykt ubehagelig. Noen få pumpetak innimellom for å lette trykket var som å komme til himmelen gang på gang!
Skal dere drøye kjøpet, ha en dere kan låne i bakhånd! Ellers får man kjøpt mange pent brukte på finn til gi bort-priser. Pumpen er bare å koke, så er den gulle ren!
Viser det seg at dere klarer å amme, så kan dere jo senere kjøpe ei ny ei kanskje. Elektisk f.eks.

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Back
Topp