Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har noen erfaringer å dele når det kommer til brystpumpe? Merker/ manuell eller elektronisk osv ?
Jeg har beemoo pumpe. Og advent pumpe. Jeg pumpet mest med beemoo men mått justere vakumet underveis så det ikke begynte med det suget.Har brukt en del ulike elektriske. Synes avent sin kanskje var mest behagelig, men medela funket også. Den jeg fikk ut mest melk med var en beemoo-pumpe, men den var kanskje minst behagelig
Jeg må også pumpe fra start for å ha en sjans. Begge ungene har likevel trengt litt mme, men minstemann fikk mye mer morsmelk enn første, då kanskje går det enda bedre med tredjemannJeg har beemoo pumpe. Og advent pumpe. Jeg pumpet mest med beemoo men mått justere vakumet underveis så det ikke begynte med det suget.
Denne gangen må jeg pumpe fra start siden jeg hadde problemer med å få nok melk fra start. Begynte å pumpe etter 2 uker sist. Gikk da fra 25ml per pumping til 120ml på 3uker.. Vi er litt usikker på hva som var grunden til dette. Mest sansynelig stress. Pga overtid var huset fult av besøk fra Finnmark når jeg kom hjem fra føden. Denne gangen så skal jeg avtale at de kommer i august. Så er jeg sikker på at fe. Er født og melka er kommet godt i gang. Men tar ikke nei sjanse denne gang. Jeg blir å pumpe fra start og amme. Så får jeg bygget opp et lager til jeg skal ut i praksis i studiet.
Jeg gleder meg til å teste naturebond. Den var ikke kommet da jeg fikk førstemann