Brystpumpe, erfaring?

Vitus har -40 % på en del babyprodukter denne helgen, inkludert ulike brystpumper. Har noen erfaring med noen av disse?


Senger har jeg hatt og vært fornøyd med, brukt i to ammeperioder. Men de har satt veldig høy førpris sammenlignet med andre butikker, så reellt ikke så mye som 40% salg på den.
Her kan du se prisjakt at den ligger på 14-1500 andre steder.
 
Jeg har fått anbefalt DENNE fra flere hold, og heller kjøpe en annen pumpe når babyen har kommet og man ser hva man har behov for.
 
Oi, det var jo ingen upris! Endte med å bestille Phillips Avent elektrisk, så får vi se, men jeg bestiller nok en av disse også, takk!
 
vært pumpemamma til 3 sty og medela sin elektriske pumpe har vært helt super. Jeg har litt utfordring med å produsere nok melk og medela har helt klart vært den pumpen som har klart å få igang utdrivings refleksen best. Den kommer gjentatte ganger best ut i test og det er den pumpen de også har på barsel avd.
 
Avent er den værste jeg har prøvd, fantes ikke mulig å bytte trakt etter størrelse slik som på medela. Medela freestyle flex er den aller beste jeg har prøvd (bortsett fra den sykehuset har)
 
Back
Topp