Hei hei. Jeg har en sønn på 17mnd, en helskjønn solstråle som jeg er veldig glad i[:D] Men, naturlig nok, etter å ha gått gravid i 9mnd og etter at puppene mine gikk fra liten A-cup til C på veldig kort tid ( er liten A cup nå)har det satt sine spor..Jeg ammet i 1 år, fullammet i 6mnd - og nå har puppene virkelig fått merket påkjenningen av graviliteten og ammingen. De er tomme og slappe, og huden har blitt strekt veldig, så jeg har overflødig hud på puppene som gjør at de har mistet volumen, og det er en liten forskjell på dem. Den ene har litt mer volum enn den andre...
Dette plager meg virkelig, og det påvirker selvtiliten og humøret mitt. Jeg ser også at det blir hvere og hvere, altså at dem bare henger mer og mer....Det er veldig deprimerende...[:(] Jeg vet at i enkelte tilfeller så kan man få dekkt brystoprasjoner. Så det jeg lurer på er om det noen som vet noe om dette, og hva som må til for å få det dekkt??
Dette plager meg virkelig, og det påvirker selvtiliten og humøret mitt. Jeg ser også at det blir hvere og hvere, altså at dem bare henger mer og mer....Det er veldig deprimerende...[:(] Jeg vet at i enkelte tilfeller så kan man få dekkt brystoprasjoner. Så det jeg lurer på er om det noen som vet noe om dette, og hva som må til for å få det dekkt??