Brystpompe

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som kan anbefale en som er god? Tenker å kjøpe manuell siden de er litt billigere, eller burde jeg gå for en elektrisk? Samtidig er jeg usikker om man trenger det, men tenker det kan være godt å ha hvis man får melkespreng eller liten produktsjon

Har manuell siden sist gang i merket advent og er veldi fornøyd :) likte den bedre en di elektriske :)

Jeg er enig med deg at det kan være greit å ha i tilfelle. Og praktisk om man må/vil bort en tur og kan pumpa ur så mannen kan gi flaske (om den lille aksepterer det da :o)
Har sett mange anbefaler Medela sin, og har faktisk en sånn som jeg brukt i starten, men gikk over til Avent elektrisk ettersom jeg pumpet ganske mye :) Du kan jo se på finn.no eller om det finnes noen kjøp- og selg-sider på facebook om du ikke vil legge ner en halv formue :) da kan du sikkert finne en billig elektrisk og.

Jeg har bare hatt manuell før - avent - og det har fungert veldig bra til mitt bruk. Denne gangen har jeg lånt en medela automatisk av en venninne.

Jeg ville ventet til etter fødselen og du ser hvilket behov du har - det er mye penger - spesielt i en automatisk - om du ikke får bruk for den :)

Jeg ville ventet til etter fødselen og sett ann behovet, butikken er åpen da også ;)
Ellers så kommer man langt med en manuell, jeg var veldig fornøyd med min MAM-pumpe. Følte jeg fikk tømt brystet bedre med den manuelle. Hadde også en elektrisk Medela.

Jeg har kjøpt en Medela elektrisk brukt. De pleier å gå for 400- 600 kr brukt Jeg skal kun bruke den til å tømme meg ved behov. (Sist klarte ikke baby å tømme, noe som resulterte i at produksjonen gikk ned/ forsvant, og jeg tilslutt ikke klarte å mette babyen)
Jeg tror at så lenge du er nøye med å koke, så er det ikke noe problem å kjøpe brukt

Jeg har kjøpt en Medela elektrisk brukt. De pleier å gå for 400- 600 kr brukt Jeg skal kun bruke den til å tømme meg ved behov. (Sist klarte ikke baby å tømme, noe som resulterte i at produksjonen gikk ned/ forsvant, og jeg tilslutt ikke klarte å mette babyen)
Jeg tror at så lenge du er nøye med å koke, så er det ikke noe problem å kjøpe brukt

Det burde vel ikke være noe problem med brukt med tanke på at man kan leie/låne på feks sykehus? Er jo absolutt greit å spare de pengene man kan :)

Back
Topp