BRYSTMELK?

mamma84

Glad i forumet
Har noen av dere merket råmelk fra brystene enda?

Har lest at nå kan det komme og det har ikke jeg så da blir jeg litt bekymret....

Klem[:)]

Jeg oxo var litt bekymret for det,men begynte og få det i 28 uke..Jordmoren sa det var forsjellig fra person til person.

Godt det ikke bare er meg som er bekymret. Jeg føler at jeg bekymrer meg for sånne teite ting. Takk for svar.

Hei!

Jeg kan jo fortelle deg at jeg aldri fikk denne råmelken i svangerskapet, kun når fødselen var i gang. Fikk jente i mai, og ingen problemer med nok melk i allefall :-) Så du kan nok ta det helt med ro når det gjelder dette...[;)]

Lykke til! Du har masse gøy å se frem til [;)]

Dette hadde ikke jeg hørt om. Men nå vet jeg hva det er hvis jeg også for det

Tusen takk!!!!

Starter som regel med den blanke væska, så kommer melken etterhvert..
jeg er nå i uke 24/25, og har fått melken, freaky!! hehe, men ja.. det kommer når dte vil komme. men du er på god vei med det blanke.

Hrmmm flekker på sengetøyet hele tiden nå visst, jeg..... [8|]

Jeg har heller ikke sett noe til brystmelk! Mange får det ikke før etter fødsel![:)]

Merket plutseli at de var en flekk uttapå skjorta mi her en dag.. gikk da uten bh.. så melken er komt her i hus oxo! Ikke så masse, men merker litt... [;)]

Hei!

Jeg fikk råmelk allerede i uke 20 eller noe, synes det var litt vel tidlig og var ikke klar over at det skulle skje. Men kommer bare noen dråper nå og da, men må gå med BH eller topp under klærne ellers blir det stadig vekk flekker. Er litt gulaktig det som kommer ut nå. Merkelige greier, men er vel helt normalt tror jeg og forskjellig når det kommer for den enkelte. Er i uke 28 nå og i fin form.[:D]

Hei. Jeg har også fått litt råmelk... Begynte for et par uker siden. Men det er ikke hver dag jeg har det da. Også må jeg klemme ltt for å få ut et par dråper. Er det farlig hvis jeg ikke har det hver dag? Klem

Jeg har fått masse råmelk!! Her en kveld sovnet jeg på sofaen med kjæresten min, og når jeg våknet igjen så var det kjempestor flekk på sofaen der puppen lå.. kjempeirriterende, så fra nå av er det underlag på sofaen sålenge jeg skal ligger der, ellers får jeg vaske meg ihjel kan jeg tenke meg.. hahahaha

Men det er en sjarm med det hele, jeg gleder meg så utrolig til å bli mamma nå at jeg tror jeg sprekker!!! hihihi

Jeg har fått litt melk i puppen, fikk det forige uke. Først litt blankt, men nå er det melkefarget og det kommer bare mer og mer.
Kan ikke si noe til samboeren enda, for han tror at melkespruten vil stå i taket vist han klemmer på puppene min[:D]

Har fortsatt ikke fått jeg....

Er jeg den eneste her eller. Er jo nå inne i uke 31 også!!!

Har enda ikke fått hvit melk, og den blanke vesken kommer og går. Er det noe unormalt med dette? Eller kommer det etter hvert. Har hatt råmelk i et par uker nå.

Mamma84: Du er ikke den eneste :)
Jeg har heller ikke fått... Har ikke sett anntydning til det i det hele tatt

Godt å ikke være den eneste...
Har ingen antydninger jeg heller!!!

Back
Topp