Brystmelk..

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
Ehm....har våknet to netter nå der jeg har oppdaget fukt på lakenet, og at det har piplet små dråper med melk fra brystene.!:eek:
Ømme er de også blitt, så tydeligvis forbereder kroppen seg også:p

Kan ikke huske det skjedde i de andre svangerskapa.?:confused:

Andre?
 
Jeg hadde det sånn det første svangerskapet mitt.
Mye råmelk som kom.
Endte faktisk opp med brystbetennelse før babyen var ute, så pass på!

Hadde ingenting med andremann, ikke noe så langt med denne heller:)
 
Jeg lakk som en sil med storebror, måtte bruke ammeinnlegg fra uke 12 ca fordi jeg lakk gjennom BH og klær, ble store våte flekker.
 
Jeg har ikke hatt noe ennå jeg.. men er kanskje ikke så vanlig før det kommer senere enn i uke 24..
 
Får ofte følelsen av brystspreng går nå på lørdag kom det noen dråper fra ene brystet. Lak ganske tidlig med tuppa også. :)
 
Jeg hadde det sånn det første svangerskapet mitt.
Mye råmelk som kom.
Endte faktisk opp med brystbetennelse før babyen var ute, så pass på!

Hadde ingenting med andremann, ikke noe så langt med denne heller:)
Hjelpes.må tenke på brystbetennelse også nå ja.he he:p
 
:eek:

Kan jeg spørre om hvordan amminga gikk den gangen? Vet ikke om det har noen sammenheng men...

Jeg hadde ekstrem overproduksjon og kunne fint pumpe 500ml etter at guttungen hadde spist. Han la på seg 400g i uka første 7 ukene og fortsatte med snitt på over 200g i uka neste halvåret. Jeg hadde kjempe flaks og guttungen var flink til å amme så jeg var ikke sår en eneste gang og hadde ingen problemer annet enn det at jeg lakk gjennom alt av klær og innlegg til tider og brukte både engangs og ullinlegg og måtte bytte det ofte.
 
Jeg kunne våkne søkkvåt på stivt laken siste 3 mnd før fødsel med junior. Har så langt bare litt råmelk / rester fra forrige mann. Jeg hadde fremdeles melk 1,4 år etter ammeslutt :) håpe jeg slipper det denne gangen.
 
Back
Topp