Brystmelk

Bkno7817562

Andre møte med forumet
Åh, jeg lekker! Det er så irriterende. Ikke bare en dråpe her og der men sånne dammer i sengen, liksom. Plagsomt! Fler som har det sånn?

Det er du ikke alene om..
jeg får det i sånne rare situasjoner :S om jeg blir litt rørt i en fin film eller om jeg hører baby gråt -_-

Haha, jeg og. Dagen lang. Både gul og klar væske. Bare jeg er borti puppen lekker jeg en svæææær dråpe!

Jeg lekker ikke, men guri som det stakk i puppene da jeg fikk hilse på en liten 11 dager gammel baby her om dagen :P

Jeg blir like overrasket hver gang dere sier dere lekker..! ;)
Hehe, god melkeproduksjon på dere;)

Det er du ikke alene om..
jeg får det i sånne rare situasjoner :S om jeg blir litt rørt i en fin film eller om jeg hører baby gråt -_-
Fint navn du har, Martine! (Heter det samme) og ja, nettopp sånn jeg har det. Kan diskutere med kjæresten og være opprørt i baris så renner det bare. Helt lattis!

Hehe, skjønner godt det må være irriterende :P Jeg har ikke lekket melk før babyene har blitt født med de andre, heldigvis ;) Du får finne fram ammeinnlegga da, ille med melkeflekker på klærne :P

Hos meg var det en gul dråpe på ene brystvorta idag! :p haha..

Åh, jeg lekker! Det er så irriterende. Ikke bare en dråpe her og der men sånne dammer i sengen, liksom. Plagsomt! Fler som har det sånn?

Hmm det kommer bare bitte lit klar veske hvis jeg klemmer på de. Eller kommer det ikke noe.

kommer ingenting her, men det gjorde det ikke før etter fødsel sist heller :-)

Fint navn du har, Martine! (Heter det samme) og ja, nettopp sånn jeg har det. Kan diskutere med kjæresten og være opprørt i baris så renner det bare. Helt lattis!
Ikke verst med enda en Martine :) liker det!
Hehe ja skal da ikke være lett..
men blir nok ikke noe lettere med tiden tenker jeg :P møø

Samme her. Måtte kjøpe innlegg som jeg må bruke både dag og natt!

Lekker ikke så mye, men nok til at jeg har gått til innkjøp av tisselaken og har tenkt til å få puttet det under lakenet neste gang jeg skfter på senga.. Har også kjøpt ammeinnlegg så jeg har det klart dersom jeg skulle trenge det. Vet ikke helt i hvlke situasjoner jeg lekker, men det er både titt og ofte flekker i BHen og i senga. Heller ikke så mye at det går gjennom BHen heldigvis :)

Back
Topp