Bkno7817562
Andre møte med forumet
Åh, jeg lekker! Det er så irriterende. Ikke bare en dråpe her og der men sånne dammer i sengen, liksom. Plagsomt! Fler som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, samme herHaha, jeg og. Dagen lang. Både gul og klar væske. Bare jeg er borti puppen lekker jeg en svæææær dråpe!
Haha. Ways to express!Jeg blir like overrasket hver gang dere sier dere lekker..!
Hehe, god melkeproduksjon på dere
Fint navn du har, Martine! (Heter det samme) og ja, nettopp sånn jeg har det. Kan diskutere med kjæresten og være opprørt i baris så renner det bare. Helt lattis!Det er du ikke alene om..
jeg får det i sånne rare situasjoner :S om jeg blir litt rørt i en fin film eller om jeg hører baby gråt -_-
Åh, jeg lekker! Det er så irriterende. Ikke bare en dråpe her og der men sånne dammer i sengen, liksom. Plagsomt! Fler som har det sånn?
Ikke verst med enda en Martine liker det!Fint navn du har, Martine! (Heter det samme) og ja, nettopp sånn jeg har det. Kan diskutere med kjæresten og være opprørt i baris så renner det bare. Helt lattis!
Samme her. Måtte kjøpe innlegg som jeg må bruke både dag og natt!