Brystlekkasje allerede?[emoji97][emoji97][emoji97][emoji97]

Unicorn777

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Flere som allerede har begynt å lekke fra brystene? Merka plutselig at jeg fikk våte flekker på t-skjorta da jeg gikk uten bh [emoji23]

Jeg lekker ja. Ikke så mye som deg (enda), men må vaske vekk tørket melk hver dag.

Jeg holder på å avslutte amming av gutten min på 2 1/2 år:D Må avslutte i god tid før baby kommer :) Har ikke merket noe til lekkasje. Ønsker ikke å amme 2 barn samtidig og det gjør vondt i brystvortene å amme 2 åringen....

Lekkasje om nettene her, ca fra uke 23+0 :-) Husker at jeg måtte begynne tidlig i forrige graviditet med ammeinnlegg i bh'en,men klarer ikke å huske eksakt når :-)

Lekker litt ja og har kjøpt inn ammeinnlegg[emoji4]

Har begynt å lekke litt, har oppdaget våte flekker på innsiden av BHen. Startet nå i uke 24. Venter på ammeinnlegg i posten, men håper det ikke blir bruk for dem på de stund

Bare bittelitt «sukkervann» inn i mellom. Førstegangs gravid, uke 23+4 [emoji28]

Oppdaget en svær våt flekk på t-skjorta for 2 uker siden og skjønte ingenting Klemte litt på puppen så tøyt det ut en dråpe gulhvit "melk". Da skjønte jeg plutselig hvorfor jeg har våkna til våte flekker i dyna di siste ukene, trodde det var jeg som sikla noe voldsomt :hilarious: Sover med spileløs ammebh nå uten at det lekker noe særlig. Merker at det lekker mer når jeg har løse klær på, uten bh

Godt vi er flere [emoji85] er ikke sånn at det renner akkurat, men merker jo at det begynner å skje ting. Er også førstegangs så mye nye ting å forholde seg til. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg.

Er just ferdig å amme 1 åringen så det er så normalt her i gården att det blir ikke registrert:hilarious:

Back
Topp