Brystløft (inspirert)

Audrey

Elsker forumet
Marsboerne
Ble litt inspirert av den silikon-tråden jeg, men jeg har motsatt problem, jeg vil ha mindre pupper! [:D]

Forrige gang var puppene 75E på slutten av svangerskapet, og enda større når melka kom. Gikk ned til en slapp 75C+ før jeg ble gravid igjen, og nå som jeg er halvveis andre gang så er jeg allerede oppe i 75F [:'(] De blir jo mindre igjen når jeg er ferdig med ammingen, og jeg har uansett ikke tenkt å gjøre noe med puppene før jeg er helt ferdig med barn, men jeg bare lurer på om noen her har fått utført brystløft uten å legge inn silikon? Jeg kan ikke fordra de store og slappe puppene, og kunne tenkt meg en fast B+/C. Jeg vil tro at de tar bort noe av brystvevet for å løfte puppene, så de blir mindre i samme slengen? Hva slags resultat kan man forvente etter et brystløft? Noen som vet?

Har ei tante som fjernet brystvev og fikk løft, og de ble kjempe fine[:)]

Det skal jeg! Har fått det i gave av min kjære mann[:D] (etter mye mas fra min side).

Er 75/80 F/G og det er IKKE gøy... Tungt for skuldrene og lite klær som passer... Er ikke diger ellers og har alltid fått kommentarer om at de er store. Så nå er jeg lei! Vil de skal henge der de skal og se normale ut... så har sabla lyst til å bli 75/80 D/C gitt. Kunne gå inn i hvilken som helst butikk og kjøpe meg en FIN BH og ikke måtte kjøpe disse hvite og sorte som må bestilles...[:@]

he he, noen vil ha større, andre vil ha mindre, rart hvor forskjellige kroppene våres egentlig er [:D]

Jeg har fått gokjent fjerning og løft av bryst siden det påvirker selvfølelsen å hverdagen min i den grad at jeg faktisk blir depprimert og jeg har sterke skulder smerter, er til vanlig DD og er nå oppe i F, så sliter kraftig med nakken om dagen [:'(]
Det ble ikke godkjent sånn helt ut av det blå, sånn at det er sagt, måtte igjennom en haug med spørsmål, veiing osv [&:] uansett så gleder jeg meg fryktelig, di annbefalte å vente til jeg var ferdig med barn, men siden det blir leeenge til neste og jeg er såpass plaga fysisk og psykisk vil operasjonen skje ca ett år etter fødsel om ikke noe annet skjer og jeg gleeeeder meg[:D] 

Etter hva jeg har lest kan di løfte uten å fjerne, men fjerner også om du ber om det [:)]

Fint å høre at det er fler som har det som meg! Føler meg litt forfengelig for å ville fikse på puppene, men vil ikke ha det sånn det er nå/var etter pumpingen sist iallefall...

Jeg synes det blir så vulgært med så store pupper på meg selv! Synes ikke nødvendigvis at andre med store pupper er det, men JEG føler meg vulgær, synes ikke jeg kan ha topper med utringing, og det er masse klær som ikke passer fordi det ikke er plass til puppene rett og slett. Og ikke minst at man ikke finner noen fine bh-er! De jeg har nå har jeg kjøpt på Reimers, og de er kjempeflinke til å finne riktig str og sånt der, men ingen av bh-ene i store størrelser er ordentlig fine... For mye bestemorstil hvis dere skjønner [:D]

Men det verste med store og slappe pupper synes jeg er at det er ubehagelig... Halternecktopper kan jeg bare glemme, og å gå uten bh går iallefall ikke. Det blir klamt og ekkelt når hud ligger mot hud, og de slenger hit og dit. Savner å kunne ta på en topp uten bh under hvis jeg har lyst, nå ligger jeg til og med med sportstopp/trang topp om natta fordi det er så ubehagelig. Og å trene er direkte vondt, de hopper jo rundt over alt!

ORIGINAL: Cecilie90

Jeg har fått gokjent fjerning og løft av bryst siden det påvirker selvfølelsen å hverdagen min i den grad at jeg faktisk blir depprimert og jeg har sterke skulder smerter, er til vanlig DD og er nå oppe i F, så sliter kraftig med nakken om dagen [:'(]
Det ble ikke godkjent sånn helt ut av det blå, sånn at det er sagt, måtte igjennom en haug med spørsmål, veiing osv [&:] uansett så gleder jeg meg fryktelig, di annbefalte å vente til jeg var ferdig med barn, men siden det blir leeenge til neste og jeg er såpass plaga fysisk og psykisk vil operasjonen skje ca ett år etter fødsel om ikke noe annet skjer og jeg gleeeeder meg[:D] 

Etter hva jeg har lest kan di løfte uten å fjerne, men fjerner også om du ber om det [:)]

Så bra at du har fått det innvilget! Jeg regner ikke med å få det, for jeg har ikke så store plager med dem. Så det må spares litt for å få råd her [:)] Men vet du hvordan resultatet blir etterpå? Kan man forvente fin fasong, blir det mye arr, hvordan blir følsomheten og sånt?

ORIGINAL: audrey og VO

Så bra at du har fått det innvilget! Jeg regner ikke med å få det, for jeg har ikke så store plager med dem. Så det må spares litt for å få råd her [:)] Men vet du hvordan resultatet blir etterpå? Kan man forvente fin fasong, blir det mye arr, hvordan blir følsomheten og sånt?

Ja var kjempe glad når jeg fikk vite det, hadde "heldigvis" genene med meg også, alle på mors siden laaangt bak i slekta har store bryster så det ble konstantert at det var genetisk *fjuh*
Jeg har sett en del før/etter bilder, å det nesten som å se en annen person, kjempe fine faste bryst , må regne med at di siger litt med åra, evt etter flere graviditeter, men tror di som har gjennomført det syntes det er verdt det, for resulatet er fortsatt bedre enn hva det var før og man får selvtilliten tilbake[:)]
Den klinikken jeg har sett på gjorde det hele under i fra, noe arr ble det, men mindre og mindre etterhvert og man kunne velge imellom 2 måter, så lenge det ikke er ovenpå så er det jo egentlig ingen andre enn f.eks mannen som ser det, så da tenker jeg at det ikke gjør noe, dessuten blir di jo flinkere å flinkere med detta[:D]
Ikke hørt noe om at følelsen forsvinner, kanskje noe nedsatt i starten, men ikke lest noen klager over det hvertfall, så det er jo ett godt tegn [:D]

jeg har hatt brystreduksjon og angrer ikke [;)]
skulle gjerne hatt enda litt mindre, men regner med at om jeg går ned i vekt, så blir de litt mindre.. [:)]

ORIGINAL: audrey og VO

Ja var kjempe glad når jeg fikk vite det, hadde "heldigvis" genene med meg også, alle på mors siden laaangt bak i slekta har store bryster så det ble konstantert at det var genetisk *fjuh*
Jeg har sett en del før/etter bilder, å det nesten som å se en annen person, kjempe fine faste bryst , må regne med at di siger litt med åra, evt etter flere graviditeter, men tror di som har gjennomført det syntes det er verdt det, for resulatet er fortsatt bedre enn hva det var før og man får selvtilliten tilbake[:)]
Den klinikken jeg har sett på gjorde det hele under i fra, noe arr ble det, men mindre og mindre etterhvert og man kunne velge imellom 2 måter, så lenge det ikke er ovenpå så er det jo egentlig ingen andre enn f.eks mannen som ser det, så da tenker jeg at det ikke gjør noe, dessuten blir di jo flinkere å flinkere med detta[:D]
Ikke hørt noe om at følelsen forsvinner, kanskje noe nedsatt i starten, men ikke lest noen klager over det hvertfall, så det er jo ett godt tegn [:D]

Takk for info! Synes det gjør det litt lettere å godta puppene sånn de er nå, når jeg vet at jeg kan gjøre noe med det etterhvert [:)]

ORIGINAL: Nurkis

jeg har hatt brystreduksjon og angrer ikke [;)]
skulle gjerne hatt enda litt mindre, men regner med at om jeg går ned i vekt, så blir de litt mindre.. [:)]

Så bra at du er fornøyd! Nå gleder jeg meg til det forhåpentligvis blir min tur! [:)]

jeg kan IKKE anbefale noen, ikke engang min værste fiende , stooooore pupper, har selv 85-90 d og fytti rakkern. tung, i veien og tungt, tungt og vanskelig å finne fiiine topper og ikke minst skjorter. skikkelig drit.

jeg skal forminske de når minsten er blitt et år eller to. ikke pga utseende, men pga vekten og plagene og man får en dårlig holdning med sååå mye foran så det går utover nakke, skuldre, hode og kommer sikkert til å få pukkell rygg hehe.. ikke langt ifra sa fysioterapeuten faktisk. lagt til meg en uvane med de tunge brystene.

det blir nok bra skal du se [;)]
Tror ikke du kommer til å angre heller.. hehe.. [;)][:)]

Uff jeg tok silikon i september fordi jeg var helt flat og sleit med det og angrer som bare pokker nå! De er jo blitt monsterstore og helt ødelagt [:(]
Må nok fikse på de etterpå ja...

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Uff jeg tok silikon i september fordi jeg var helt flat og sleit med det og angrer som bare pokker nå! De er jo blitt monsterstore og helt ødelagt [:(]

Så dumt at du ikke er fornøyd da... Ikke noe moro! Håper du får ordnet det igjen [:)]

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Så kjipt da... Hvor mye tok du inn? Kroppen forandrer seg etter et svangerskap og amming av og til, jeg har hørt at flere av mine bekjente ble mer fornøyde med silikonpuppene etter amming - ble mer naturlig etterpå....

Håper det ordner seg [:)]

Back
Topp