Brystknoppbeskyttelse i sølv

Jeg brukte ammeskjold de første ukene og det hjalp mye.
Brysskjold i sølv hat jeg ingen erfaring med, men det finnes sårprodukter med sølv så helt på jordet kan de ikke være :shy:
 
Ja kjempe dyrt! Kanskje du må sende meg ett par heller :hilarious:

Ja xD merker at fodebaggen og bæreglede +++ gjerne priser seg skyhøyt for produkter som de er ene-importør på. Jeg kjøpte sånne frysebind + skylleflaske som fra fødebaggen på amazon- koster halvparten av å kjøpe det i nettbutikken. Liker konseptet og vil gjerne støtte norske bedrifter, men så stor profittmargin føles mer som ett forsøk på å utnytte norsk marked med stor betalingsvilje...
 
Det gjorde jeg også :happy: Har veldig god erfaring med sølv til sårlindring, så disse må jeg bare prøve :happy:

Åå så bra! Jeg he aldri hørt om sølv til sår en gang. Men hvis de virker som beskrevet vet jeg at det vil gjøre barseltiden mye bedre :)
 
Åå så bra! Jeg he aldri hørt om sølv til sår en gang. Men hvis de virker som beskrevet vet jeg at det vil gjøre barseltiden mye bedre :)

Sølv var det eneste som funket når jeg hadde brannsår på hele armen, det ville ikke gro, så satt vi på sølvplaster og da grodde det fort. :happy:
 
Sølv var det eneste som funket når jeg hadde brannsår på hele armen, det ville ikke gro, så satt vi på sølvplaster og da grodde det fort. :happy:

Utrolig! Aldri hørt om :hilarious:
Gleder meg til å prøve. Jeg bestilte ei lita brystpumpe også, skal fungere kun med vakuum og grei å ha på det ene brystet mens man ammer fra det andre. Håper det blir bra :)
 
Åå så bra! Jeg he aldri hørt om sølv til sår en gang. Men hvis de virker som beskrevet vet jeg at det vil gjøre barseltiden mye bedre :)
Kompisen til mannen min fikk brannsår i bryllupet vårt, på fingrene. Litt krise for han er proff saksofonist. Fikk sølvplaster på, og det ble HELT bra. Genial oppfinnelse.
 
Kompisen til mannen min fikk brannsår i bryllupet vårt, på fingrene. Litt krise for han er proff saksofonist. Fikk sølvplaster på, og det ble HELT bra. Genial oppfinnelse.

Men... hvem har sølvplaster liksom? Kun legevakt/sykehus? Eller har dere som privatpersoner det?
Blir helt fascinert jeg.. aldri hørt om det her :p
 
Okei. Veldig spennende syns jeg. Håper disse sølvgreiene gjør ammingen litt mindre smertefull i starten :)
Ja, jeg ante ikke at sånne fantes! Så hvis/når brystvortene blir såre må dette prøves! (Gruer meg litt til amminga! Eller, er redd for å ikke få det til...)
 
Ja, jeg ante ikke at sånne fantes! Så hvis/når brystvortene blir såre må dette prøves! (Gruer meg litt til amminga! Eller, er redd for å ikke få det til...)

Det er nok ganske garantert at du blir sår i begynnelsen, det er veldig vanlig dessverre. Ante ikke at det fantes jeg heller, før jeg ble influencet :p
Amminga har vært trøblete for meg med de andre, så jeg gruer meg litt jeg også faktisk... :(
 
Tusen takk! Da bestilte jeg :)

Dette må jeg få høre om funker :joyful:
Hadde vonde sår og Renauds fra helvete i 2 mnd sist og betaler gladelig 1000 kr for noe som faktisk kan lindre. Største smerten var etter amming, så savnet faktisk noe som holdt knoppen helt fri for berøring etterpå.
 
Dette må jeg få høre om funker :joyful:
Hadde vonde sår og Renauds fra helvete i 2 mnd sist og betaler gladelig 1000 kr for noe som faktisk kan lindre. Største smerten var etter amming, så savnet faktisk noe som holdt knoppen helt fri for berøring etterpå.

Helt enig med deg, og det er så vondt! Håper dette blir redningen denne gangen :) det var billigere på siden vegasus la ut, helt greit å prøve da :) de varer jo evig, så satser på å selge dem etterpå :)
 
Back
Topp