brystkassen

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Her utvidet brystkassen seg ganske raskt da jeg ble gravid. Kommer den til å gå tilbake til sånn den var før? Tenker på klær og størrelser etter fødsel.

Jeg og har blitt videre i ryggen om det var det du tenkte på. Omkretsen på bh'ene har gått opp! Satser nå på at det går tilbake:p

det var det jeg tenkte på ja :)

Går nok tilbake litt etter litt. Dette er min 3. Og jeg har brukt omtrent den samme str på omkretsen på bh'en hele tiden. Og det samme med klærne. Men godt å ha litt vide klær i starten etter svangerskapet, til kroppen kommer på "plass" igjen.
Hjelper mye på med amming og lange trilleturer. Var slik jeg kom i form igjen med mine to. Håper det går like greitt nå.
Føler meg ganske så sprengt nå...! :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Går nok tilbake litt etter litt. Dette er min 3. Og jeg har brukt omtrent den samme str på omkretsen på bh'en hele tiden. Og det samme med klærne. Men godt å ha litt vide klær i starten etter svangerskapet, til kroppen kommer på "plass" igjen.
Hjelper mye på med amming og lange trilleturer. Var slik jeg kom i form igjen med mine to. Håper det går like greitt nå.
Føler meg ganske så sprengt nå...! :p

Det presser på ribbeina!!:p

Det presser på ribbeina!!:p
Å ja.. :P
Jeg har gnagsår på innsiden av venstre ribbein! :P
Og det sprenger på så jeg føler at jeg har hold der.
Au au! :( Godt det går fort mot termin!!! :D

Å ja.. :p
Jeg har gnagsår på innsiden av venstre ribbein! :p
Og det sprenger på så jeg føler at jeg har hold der.
Au au! :( Godt det går fort mot termin!!! :D

Her er det helst på høyre siden og hele veien rundt til ryggen:) Får løsnet det litt hos kiropraktor heldigvis:)

Back
Topp