Brystforstørrelse - vil noen dele erfaring?

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Hei!

Jeg skal til konsultasjon for brystforstørrelse i morgen og tenker fryktelig om dagen..
Så derfor lurer jeg på om noen her inne vil dele sine erfaringer med meg?

Alt fra konsultasjon, selve operasjonsdagen, smerter til resultat.

Tusen takk for svar:)

Storfornøyd med alt, jeg! :)

Op.dagen ble jeg liggende fire timer etter operasjonen, kunne ha dratt før - men måtte snakke med legen før jeg kunne dra, og han var opptatt med en annen operasjon. Brukte smertestillende kun på op.dagen. Er stooorfornøyd med resultatet, de både ser og kjennes helt naturlige ut! Jeg har 260 g over muskelen.

rodstilk skrev:

Op.dagen ble jeg liggende fire timer etter operasjonen, kunne ha dratt før - men måtte snakke med legen før jeg kunne dra, og han var opptatt med en annen operasjon. Brukte smertestillende kun på op.dagen. Er stooorfornøyd med resultatet, de både ser og kjennes helt naturlige ut! Jeg har 260 g over muskelen.

Så godt og høre!:D
Hvilken klinikk var du hos?

Kan jeg spørre hvor mange dager det tok før du kunne jobbe igjen?

Det er ikke noe skummelt. Legen din vil antagelig vis velge den beste løsningen for akkurat deg. Bare gled deg. Har selv hatt brystforstørrelse, og er veldig fornøyd med resultatet. Det er klart at det ble litt arr pga en litt annerledes og stor operasjon, men alt i alt kunne jeg ikke blitt mer fornøyd! Smertene etterpå merket jeg ikke noe til fordi jeg fikk masse smertestillende. Konsultasjonene etter operasjon var nøye og beroligende, jeg følte meg godt ivaretatt :)

hvilken klinikk skal du på? :) uansett - lykke til!

Kaarmo92 skrev:
Det er ikke noe skummelt. Legen din vil antagelig vis velge den beste løsningen for akkurat deg. Bare gled deg. Har selv hatt brystforstørrelse, og er veldig fornøyd med resultatet. Det er klart at det ble litt arr pga en litt annerledes og stor operasjon, men alt i alt kunne jeg ikke blitt mer fornøyd! Smertene etterpå merket jeg ikke noe til fordi jeg fikk masse smertestillende. Konsultasjonene etter operasjon var nøye og beroligende, jeg følte meg godt ivaretatt :)

hvilken klinikk skal du på? :) uansett - lykke til!

Så bra!:D
Skal til Nobel Clinic i Oslo i første omgang. Om jeg føler meg godt mottatt og føler de er flinke der, så faller nok valget på dem:)
Tusen takk=) Gleder meg masse til og kunne gå i fine kjoler/bikini uten og føle meg helt forferdelig!:) Skal ikke ha noe stort noe, bare sånn at jeg kan føle meg vel.

Siljemor88 skrev:

rodstilk skrev:

Så godt og høre!:D
Hvilken klinikk var du hos?

Kan jeg spørre hvor mange dager det tok før du kunne jobbe igjen?

Klinikk Stokkan i Trondheim, hos Dr. Ola Evjen. Jeg er student, var hjemme i tre dager, men kun fordi at jeg gikk som ei kjerring. :p Det var ubehagelig å gå "hardt", for puppene beveger jo seg da. Men hadde ikke hatt noe problem med å dra på skole/jobb om det ikke hadde vært for det. :)

Har bare positive ting å si, tok mine på Aviva i oslo og de ansatte var supre  operasjonen gikk fort og jeg våknet med sterke smerter..hadde grise vondt i en ukes tid og gubben måtte kle på meg om morran og jeg tygde smertestillende og klarte ingen ting  men det går seg til og er glemt i dag..hehe!

Så kjekkt at dere er fornøyde!:D

Var til konsultasjon i dag og fikk veldig godt inntrykk av stedet og kirurgen! Så 25.april legger jeg meg under kniven. Har 4 dager fri etter det, så er det tilbake i jobb som sykepleier. Får håpe det går bra! Får knaske smertestillende;)

Kjempe spennende :) Masse lykke til!

Skeptisk. Og dette var da en veldig gammel tråd å legge ut reklame på?

Back
Topp