Brystforandringer?

englemamma18

Elsker forumet
Mine bryster har allerede vokst ganske mye, og brystvortene mørkere. Men det jeg synes er så rart, er at den ene er veldig mørk, mens den andre er mer rød? Flere som har det sånn? Føler meg ikke fin i det hele tatt, er dette noe som forandrer seg og jevner seg ut?

Tror mine er ganske make farge, men forskjellig str på brystvortene forleby. Også noe hvitt på tuppene(?). Mener å ha lest at d e noe talg eller noe. :/ men føler de er fine jeg. Sambo har kommentert på både større størrelse og hardere pupper, så han e fornøyd han :p

Mine har vokst så mye at samboer mener de kommer til å avsløre meg først, er fllat til vanlig :rolleyes:
Tror det du opplever er helt normalt. Brystene vokser jo ofte i ujevnt tempo og har også ikke lik fasong hos alle. Her er min høyre en del større enn venstre. Forrige gang jeg ammet klarte jeg det bedre med venstre enn høyre pga forskjellig str på bryst og areola :-)

Føler ikke at de har vokst så mye, men de har blitt litt "fullere" på en måte. Fylt opp etter to runder med amming tidligere :p

Tror fargen rundt brystvortene er ganske lik, men puppene har nok vokst en del. Også veldig vonde! :P

Ut ifra hva jeg har lest så skal det være normalt at fargen forandrer seg da, men vet ikke om det jevner seg ut.. :)

Her er fargen rundt brystvortene lik, men selve knoppen er ikke det. Den ene er veldig rød/rosa mens den andre har samme farge som resten rundt. Synes bare det er så rart, og synes det ser veldig rart ut.

Back
Topp