Brystene

Mener å huske at hvis de vokser enormt fort er det jente;))
Mine har bare vokst bittelitt:P

Mine er gedigene  I like !

Mine vokste også relativt raskt. Har ikke byttet bh ennå, men det er ikke lenge før... ;)
Er til vanlig utstyrt med relativt små pupper, så det er jo litt moro å plutselig ha litt større, hehe...

Om mine vokser eller ei ser jeg ikke, de er enorme fra før :/ Men, de sier klart ifra om at noe er på ferd for å si det sånn! I går flassa brystvortene!? sært

Di føles mer fastere. Synes det er topp

Cec* skrev:
Di føles mer fastere. Synes det er topp

Der satte du ord på det jeg føler også!! Føler de har vært slafsete etter amminga med jr, men nå er de faste i fisken igjen:))

GLEDER meg til mine begynner å vokse. Ikke mye igjen etter et år med amming gett =|

Mine begynte å vokse og forandre seg med en gang. Var sånn jeg fikk mistanke om at jeg var gravid :) Men vil ikke ha store pupper.. stopp å voks!!!!

Mine vokste også allerede en uke før IKM!  Var slik jeg også fikk mistanken... når er de gedigne, og jeg må på BH-kjøp i dag.....

Visste ikke at det også var tegn på jentebebis... ?

Lille sol skrev:
Mine vokste også allerede en uke før IKM!  Var slik jeg også fikk mistanken... når er de gedigne, og jeg må på BH-kjøp i dag.....

Visste ikke at det også var tegn på jentebebis... ?

Mine vokste heftig sist og jeg fikk gutt...
Nå er de mest ømme, men har vokst nok til at jeg føler for å bytte bh, men bruker ullinnlegg i også, så blir ekstra trangt av den grunn...

Back
Topp