Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har snart gått opp en BH-størrelse allerede, merker det spesielt på den ene BHen (som det var god plass i før) at den er blitt veldig trang. Har også fått bittesmå (nesten usynlige) rød, merker på brystene. ser ut som sprukne blodkar. Har begynt å smøre brystene med bodylotion og håper det hjelper for jeg vil jo ikke ha røde merker på brystene!
Merka det veldig tidlig.. Har gått fra C-cup til E-cup nå og er bare 23 uker på veg, så jeg kommer vel til å bli jævlig framtung etter hvert. Må vel til med motvekt på ryggen snart.. [8|]
Merker det før jeg testet, og de er blitt veldig ømme og tunge!!!! Vondt når jeg skal snu meg i sengen, og når bh skal tas av så må det gjøres veldig - veldig forsiktig!!! [:D]
Mine ble fort større sånn med en gang, men ikke noe voldsomt. Men de vokser fortsatt, til min store glede[:D] Har aldri hatt stooore pupper før, og syns det er moro å vokse ut av BH'ene mine jeg[:D]
mine har ikke blitt noe særlig større de..[&:]
De er ømme og litt anderledes, men ikke større..-men så har jeg gått ned et par kilo på tre uker, så det har kanskje noe med det å gjøre....
Jeg merket at de hadde forandret seg før jeg faktisk visste 100% sikkert at jeg var gravid.. så da tenkte jeg at det måtte være noe, tok en test å var gravid[:D]