brystene forandrer seg

gulleliten2012

Forelsket i forumet
Hei!
Brystene mine har forandret seg kjempe masse, de har vært såre, ømme og tunge siden eggløsning, men nå i det siste har jeg sett at jeg blitt mørkere rundt brystvortene, litt spennende å se sånne forandringer :) flere som har sett mye forandringer? Å dere som har barn fra før av, går det mørke bort etter man er ferdig med amming osv?

De endte nok opp litt mørkere enn før jeg fikk jenta, men ikke mye...
Men kjekt med slike forandringer da, her er mannen storfornøyd for har jo endelig fått pupper igjen jo

hehe :p samboeren er også veldig fornøyd, jeg har alltid hatt ganske store bryster, men er veldig fornøyd med dem nå :) bare gruer meg til jeg må handle bher i løpet av svangerskapet.. :p

Ja, det mørke er hormoner, så det går vekk ;) her er brysta like små som vanlig, men brystvortene gjer seg klare som Sutter:p har vokse mykje og ser alltid stive ut :p :p

sorciere_ skrev:
Ja, det mørke er hormoner, så det går vekk ;) her er brysta like små som vanlig, men brystvortene gjer seg klare som Sutter:p har vokse mykje og ser alltid stive ut :p :p

Jeg har store pupper fra før, så har ikke merket så mye forskjell på størrelsen. Men som sorciere_ sier er brystvortene alltid stive, veldig såre og har blitt litt større ;P

Samme her, nesten redd for at det skal synes gjennom genseren når jeg er på jobb :p

Jeg føler de har blitt større og mer fyldige. De er jo så ømme.. i forrige svangerskapet fikk jeg råmelk i uke 12. kunne ikke skjønne hvorfor det  var så vått på lakenet :P

Jeg føler de har blitt større og mer fyldige. De er jo så ømme.. i forrige svangerskapet fikk jeg råmelk i uke 12. kunne ikke skjønne hvorfor det  var så vått på lakenet :P

oida :p håper ikke jeg får det tidlig :p må være slitsomt :p

Ja, det var veldig slitsomt! Er ikke akkurat deilig å sove med bh hver eneste natt. Får håpe det kommer seinere i denne graviditeten:)

Ja brystene har blitt ømme, men de to siste dagene har det forvunnet litt. Fortsatt litt øm, men ikke mye. Gleder meg til de blir "store" jeg, hehe:P

Back
Topp