Brystbetennelse?

småen og smulan

Glad i forumet
Ligger hjemme med over39 i feber, vondt i hel kroppen, inkludert hode, nakke og hals. Er litt øm i høyre bryst, men ikke rød eller noen tendens til klumper (les: tette melkeganger). Dere andre som har hatt brystbetennelse, hvordan har det vært? Veldig nysgjerrig på om jeg har det eller rett og slett influensa..

Ingen?

Ingen flere erfaringer?

ORIGINAL: Kanelbolle

Hei:) Jeg fikk høy feber (hadde vel feber i 3-4 dager) og var ganske slapp, men ikke vondt i brystene. Jeg svettet og hadde skikkelige ekle frysninger. Var litt hard på det brystet som var betent, men ikke kjempehard eller rød. Du burde bare få en legetime sånn at de kan ta en blodprøve for å se om det er infeksjon. Jeg fikk antibiotika og må pumpe/amme annenhver time, litt slitsomt...men men[:)]

hvor lenge måtte du pumpe annenhver time? Får ta en tur til legen i morgen[:'(]

Jeg hadde begynnelsen på det en kveld (med forrigemann), fikk litt feber og følte meg skikkelig dårlig så da hoppet jeg rett i dusjen og masserte brystene mine slik at melken strømmet ut.. Så gikk jeg rett til sengs og morningen etter var feberen borte og jeg følte meg helt fint igjen.

Hvis det vedvarer ville jeg kontaktet legen. Håper det ikke er brystbetennelse!

Føler meg mye bedre nå så håper en god natta søvn kan gjøre susen. Takk for svar:)

Back
Topp