Brystbetennelse

meta

Elsker forumet
Ja så har jeg fått det denne gangen også da[:(]

Huff så vondt og slitsomt...
Lå med nesten 40 i feber igår og var temmelig dårlig...
Var hos legen og fikk en kur men den reagerte både jeg og Tinus på..Jeg kastet opp i et sett og Tinus fikk veldig vondt i magen...Skal få noen nye tabletter etterpå...

Ringte sykehuset og og de sa at jeg helst skulle fortsette å amme selv om han fikk vondt[:o][:o]

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg,om jeg skal amme el gi tillegg og pumpe meg selv...

Hva ville dere gjort??

uff så kjedelig meta.....
sier som xc1t3 du må selv velge hva du gjør....men husk at amming skal jo være en kosestund..du skal jo ikke gå å grue deg til å amme for det gjør så vondt..blir jo ikke noe kjekt det...
lykke til hvertfall og god bedring[:D][:D]klem fra meg

ORIGINAL: ~Xc1t3~

jeg gav mme, men det var fordi det var så syyykt vondt og amme[:(] men gjør det du føler er best, du er mora hans og du vet best[:)]

Pumpa du deg da el håndmelka du??
Er ikke værst det at det gjør vondt men liker ikke at han får vondt av det... Tror medisinene har satt smak på melka og for istad sugde han veldig lite..Ville liksom ikke ha men han virka ikke mett så jeg gav han mme og da drakk han ganske mye av den..

ORIGINAL: unemoren

uff så kjedelig meta.....
sier som xc1t3 du må selv velge hva du gjør....men husk at amming skal jo være en kosestund..du skal jo ikke gå å grue deg til å amme for det gjør så vondt..blir jo ikke noe kjekt det...
lykke til hvertfall og god bedring[:D][:D]klem fra meg

Takk unemoren[:)]
Føler ikke at ammetida er kosestund lenger nei[&o][&o]
Håper nå at de nye tablettene jeg får virker bedre på meg og ikke får den effekten på tinus..

ORIGINAL: meta

jeg gav mme, men det var fordi det var så syyykt vondt og amme[:(] men gjør det du føler er best, du er mora hans og du vet best[:)]

Pumpa du deg da el håndmelka du??
Er ikke værst det at det gjør vondt men liker ikke at han får vondt av det... Tror medisinene har satt smak på melka og for istad sugde han veldig lite..Ville liksom ikke ha men han virka ikke mett så jeg gav han mme og da drakk han ganske mye av den..

håndpumpet først, å så brukte jeg manuell pumpe, tok veeldi lang tid å tømme den å løse opp, men var bedre det en å sitte å grine fordi det var så vondt at hun skulle drikke[&o] men jeg var sår i tilegg da[&o]

uff, ikke bra[&o]  men er jo bare å gi mme til du er bra igjen, er bedre at han får metta si og du blir frisk en at dere går å er plaget begge[:)]

Har begynt med mme,og pumper meg med manuell pumpe...
Er enig med deg i at det er bedre at begge har det bra enn at vi går og er plaget..

Idag er feberen borte men jeg kjenner at jeg ikke har spist på 2 dager..

Back
Topp