Brystbetennelse?

Eikenøtta

Flørter med forumet
Marsboerne 2023
Hei, jeg lurer på om jeg har brystbetennelse.

Allmenntilstanden er ganske dårlig, vondt i hode og ledd. I tilegg har jeg vondt i vondt i den ene puppen.

Det som gjør meg usikker er at det ikke er vondt hele tiden, bare når jeg tar på det. Det er heller ikke hardt, men jeg har jo ammet det jevnt i dag, når baby har bedt om pupp.
Kjennes ut som at det er noen "kuler" i brystet. Men det gjør så vondt å kjenne at jeg er ikke helt sikker
Såååe hva tror dere? :dontknow

Hei, jeg lurer på om jeg har brystbetennelse.

Allmenntilstanden er ganske dårlig, vondt i hode og ledd. I tilegg har jeg vondt i vondt i den ene puppen.

Det som gjør meg usikker er at det ikke er vondt hele tiden, bare når jeg tar på det. Det er heller ikke hardt, men jeg har jo ammet det jevnt i dag, når baby har bedt om pupp.
Kjennes ut som at det er noen "kuler" i brystet. Men det gjør så vondt å kjenne at jeg er ikke helt sikker
Såååe hva tror dere? :dontknow
Sniker fra junigruppa. Jeg hadde på begge, da var det 40 i feber og så vondt/spreng at jeg nesten ikke klarte å reise meg opp fra liggende stilling. Måtte også holde dusjstråler borte med hendene da det var vondt. Men litt usikker på om symptomene kan være mer duse i oppstart på kun 1:confused005God bedring uansett:Heartred

Kan være tette melkeganger?

Jeg hadde brystbetennelse forrige uke. Kun ene puppen. Den var kjempe rød og varm, og kunne ikke bøye meg fremover eller ta på den. Nærmere 40 i feber i tillegg. Fikk tette melkeganger rett etterpå. Kan høres ut som tette melkeganger du har kanskje..

Back
Topp