Brystbetennelse

Skinnylatte

Betatt av forumet
Yes… da frykter jeg brystbetennelse er et faktum! Har vært «flink» å kle meg godt & bruke ullinnlegg, men ble litt overraska da jeg las inne på Anmehjelpen at det å ikke fryse faktisk ikke har noe å si. Hadde tette melkeganger i går (tror jeg -masse klumper, men gikk over etter massasje med flat hånd og amming). I dag har det derimot blitt rødt, varmt og vondt….. noen erfaringer på området? Er det hyppig tømming som er the shit? Hjalp dette deg evt? KAN det gå bra? Blaaaah!

Ja! Tøm hver andre time, legg baby til vonde brystet først (hvis bare et av dem er betent vel og merke), ta varme dusjer eller legg på varme omslag. Min betennelse forsvant etter tre dager med denne oppskriften så det er hvertfall mulig :)

Ja! Tøm hver andre time, legg baby til vonde brystet først (hvis bare et av dem er betent vel og merke), ta varme dusjer eller legg på varme omslag. Min betennelse forsvant etter tre dager med denne oppskriften så det er hvertfall mulig :)

Så godt å høre! Tømme bonanza it is!
Var på helsestasjonen ifm. 3 mnd vaksine i dag. Helsesykepleier mente jeg burde til lege asap, men tror jeg vil prøve dette først…. Takk for svar! :)

Så godt å høre! Tømme bonanza it is!
Var på helsestasjonen ifm. 3 mnd vaksine i dag. Helsesykepleier mente jeg burde til lege asap, men tror jeg vil prøve dette først…. Takk for svar! :)

Samme begge gangene som Cookies her - trengte ikke lege, men tøm før du blir skikkelig dårlig, for det ble jeg :( Og det er så vondt! Masse lykke til :)

Back
Topp