August16spire
Elsker forumet
Noen andre I samme båt? Følte meg dårlig igår samt veldig ondt I en pupp, likens idag så fikk komme til lege. Forhøyet crp så må ta penicillin 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja det er virkelig noe mainnskit... har feber og smerter og skjønner ikke hvorfor jeg fikk betennelse. Lillegutt spiser hele døgnet og har ikke hatt klumper,lufttørket masse og vasket nøye. Mistenker at lillegutt har feil tak på puppenOh yes....slitt med tette melkeganger og brystbetennelse siden dag 4 etter fødselen når jeg fikk alt for mye melk...fikk antibiotika apocillin på torsdag, er litt bedre men langt fra god enda. Veldig slitsomt...
Noen andre I samme båt? Følte meg dårlig igår samt veldig ondt I en pupp, likens idag så fikk komme til lege. Forhøyet crp så må ta penicillin![]()
Oh yes....slitt med tette melkeganger og brystbetennelse siden dag 4 etter fødselen når jeg fikk alt for mye melk...fikk antibiotika apocillin på torsdag, er litt bedre men langt fra god enda. Veldig slitsomt...
Smerter,så fikk jeg de typiske tegnene på feber med frysninger og leddsmerter.Hvordan startet det? Feber eller smerter? Har et så vond område i den ene puppen. Men ingen feber og er i fin form (enda).
Takk for svar. Da er det best jeg passer påSmerter,så fikk jeg de typiske tegnene på feber med frysninger og leddsmerter.