Brystbetennelse

Mamma73

Elsker forumet
Natt til i går fikk jeg en ny brystbetennelse og mye verre enn forrige gang. Så nå har jeg fått Diclocil, siden den ikke påvirker melken like mye som andre antibiotika.

På apoteket sier de at medisinen kan gi både diare og soppinfeksjon hos meg - det skal jeg overleve. Men det jeg glemte å spørre om er om lillebror og kan få diare han og? Han er 6,5 uke og jeg ammer mye.

Noen som har erfaring fra lignende?

Usikker på diaré, da han vil få begrensede mengder. Men tenker mer på soppen egentlig. Om du får sopp på brystknoppen, kan det være at han vil få det i munnen også. Men de tenkte kanskje på at du kunne få det i munnen? Noen antibiotika gir jo sopp i munn...

Det var sopp i underlivet som ble sagt. Håper ikke vi er utsatt for soppinfeksjon på brystknoppen.
Jeg har tidligere hatt mye mage problemer med antibiotika behandling.

Det var sopp i underlivet som ble sagt. Håper ikke vi er utsatt for soppinfeksjon på brystknoppen.
Jeg har tidligere hatt mye mage problemer med antibiotika behandling.
Sånn å forstå. Jeg tror ikke antibiotika i seg selv er hyppig årsak til sopp på knoppen. Selv fikk jeg kraftig sopp i munnen av antibiotika.... Fikk på knoppen senere, men aner ikke hva som utløste det.

Var vel diclocil jeg og fikk her for noen uker siden, ble redd for bivirkningene men slapp heldigvis unna. Drakk endel biola for min egen mage, og lillebror så ikke ut til å bli særlig påvirket.

Så langt har jeg mye luft i magen som må ut...Lillebror ble litt mer urolig, men det trenger ikke å være det.
Jeg skal uansett kjøpe meg probiotika.

Back
Topp