brystbetennelse

Lovis

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Fy flate, merket fredag kveld at jeg fikk vondt i puppen, lørdags morning våknet jeg med høy feber,influensa lignende greier,vondt i hode, vonde ledd og muskler. Helt jævlig rett og slett. Dro til legevakten å legen var veldig fornøyd at jeg kom tidlig og fikk behandling fort som mulig. Fikk sterk antibiotika, som jeg må gå på 1uke. Irriterende er at legen sa at sønnen min vil reagere på pillene og få utslett :( ser dette nå i ansiktet hans,masse prikker over alt. Håper legen har rett at dette er vanlig og det blir borte når jeg er ferdig med kuren. Takker mamma og samboer for all hjelp, bare ligget og sovet og ammet.

god bedring!

Huff, stakar. Det er min store skrekk å få brystbetennelse. Håper du blir bedre fort! God bedring

Huff det er ikke noe særlig :/ Masse god bedring! !

Tusen takk :) hodepinen er borte nå. Sengetøy er skifter 3 ganger, så det betyr vel at det er på vei ut av kroppen :)

Fy det er vondt! :(
Håper du blir fort frisk.
Jeg er livredd for å få det. Hadde det med førstemann. Og jeg var så sjuk.
Viktig å ikke fryse på beina. Her er tøfler og ullsokker funnet frem. Og så bruker jeg ullinnlegg.

God bedring :)

God bedring :) Fæle greier! Fikk du levert melkeprøve til bakterie undersøkelse?

Takk takk :) har på meg kose sokker hele tiden, når jeg sover å. De tok blodprøve i fingeren, så kjente legen på puppen og den var stein hard i forhold til den andre også var den varm å rød. Du merker det ganske fort, for puppen blir vond.

Hadde det flere ganger sist, og det er ikke noe godt! :( gikk til lege første gangen å fikk medisin, men gangen etter prøvde jeg å løsne opp i brystet selv først. Det gikk like raskt over da, som med medisin. Håper virkelig jeg slipper å bli plaget med det denne gangen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk takk :) har på meg kose sokker hele tiden, når jeg sover å. De tok blodprøve i fingeren, så kjente legen på puppen og den var stein hard i forhold til den andre også var den varm å rød. Du merker det ganske fort, for puppen blir vond.

Tok de prøve fra melken din? Lurt å sende inn melk til bakterie undersøkelse tilfelle behandlingen ikke virker som den skal.. (jeg fikk gjentatte bryst betennelser og tilslutt ble jeg alvorlig syk med blod forgiftning av det, og da er det veldig greit at de vet hvilke bakterier det er snakk om...)

Nei de gjorde ikke det. Oj da skal jeg bestille time til legen og be om det, vil ikke ha blodforgiftning :S

Nei de gjorde ikke det. Oj da skal jeg bestille time til legen og be om det, vil ikke ha blodforgiftning :S

Det er ikke alltid man klarer å påvise bakteriene etter oppstart av antibiotika, men verdt et forsøk! Og stå på i forhold til å levere prøve (er ikke alle som er klar over at man kan sende inn melk til bakterie prøve). Hvordan går det med deg?

Formen er mye bedre :) kuren har vært litt hard mot lille gutt,fikk utslett, diaré og magesmerter. Så er glad for at kuren er blitt satt ned. Skal til hs på tirsdag, da er det å gå gjennom alt med han. Legen sa at han ville få dette pga sterk doser. Mamma har vært til stor hjelp mens mannen har vært på jobb.

Back
Topp