Brystbetennelse

Curly79

Elsker forumet
Mailykke <3
Junibollene 2023
Nå ligger jeg her med feber og en veldig vond pupp.... Og gråter...

Har hatt brystbetennelse med de to andre også, så dette kjenner jeg igjen. Jeg håper vesla spiser bra i dag, så klarer vi kanskje å spise og masere det bort uten medisiner...

Sorry, måtte bare klage litt og syntes litt synd på meg selv....

Sent from my iPhone using BV Forum

Ånei!!! Det er så forferdelig vondt:-( Føler med deg<3

Uff stakkars deg, har hørt det er helt grusomt;( Er så redd for og få brystbetennelse selv også:(
Håper det går seg til,god bedring til deg:)

Off, god bedring. Jeg håper jeg slipper brystbetennelse, nå er jeg snart ferdig med antibiotikaen etter infeksjon i livmor...

Skulle vist ikke gått den turen i går uten jakke.... Selvom det var godt over 20 grader.. Puppene mine tåler tydeligvis ikke noe form for trekk, selvom den var varm....

Skulle vist ikke gått den turen i går uten jakke.... Selvom det var godt over 20 grader.. Puppene mine tåler tydeligvis ikke noe form for trekk, selvom den var varm....

Sverger til ammeinnlegg i ull uansett hvor mange varmegrader det er. Så hvis du ikke har pleid å bruke det ville jeg gått til innkjøp av det så fort som mulig. Store nok så de dekker godt rundt brystet. Blir ikke for varm på puppene ;) God bedring, håper det går fort over! :)

Sverger til ammeinnlegg i ull uansett hvor mange varmegrader det er. Så hvis du ikke har pleid å bruke det ville jeg gått til innkjøp av det så fort som mulig. Store nok så de dekker godt rundt brystet. Blir ikke for varm på puppene ;) God bedring, håper det går fort over! :)

Sent from my iPhone using BV Forum[/quote

Går med ull året rundt og døgnet rundt... Men har nok sikkert bare veldig følsomme pupper nå da...

Går med ull året rundt og døgnet rundt... Men har nok sikkert bare veldig følsomme pupper nå da...

Ja da har du hvertfall gjort alt du kan for å forebygge. Puppene er mer ømfintlige nå det er helt sikkert, og det er jo veldig vanskelig å vurdere hva som tåles og ikke når det er så varmt og godt vær! Kan jo ikke pakke seg fullstendig inn og renne vekk heller...! Håper betennelsen går fort over, høres helt grusomt ut med brystbetennelse :(

Det går bedre i dag. Snuppa har vært flink jente og spist bra! Så har jeg vært mye i dusjen og masert på de vonde plassene. Så nå er puppene bare ømme, ikke harde og vonde. Men har fortsatt litt feber, men håper den slipper taket innen i morgen.

Men dette er ikke noe kjekt... Skulle vært ulovlig for mødre og bli syke...

Så bra at det går bedre. Høres ikke noe godt ut!

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Back
Topp