Brystbetennelse?

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Noen her inne som har hatt det før, og kan fortelle meg hvordan det startet hos deg?
Har plutselig fått lett feber her, og det er så lite typisk meg at jeg føler jeg må spørre..
Hva kommer først? vonde bryster eller feber?
Har ingen andre symptomer annet enn feber, og den kom brått i ettermiddag uten forvarsel..

Her har jeg hatt påbegynnende brystbetennelse med alle 3. Får så mye melk i starten og baby tømmer ikke brystene, så da får jeg tette melkeganger som blir knallharde, og brystet blir rødflammete. Feberen kommer snikendes og det kjennes ut som influensaen inntar kroppen... Fryser, verkende smerter i kroppen og hodepine. Men hos meg er det sterke smerter i brystet som kommer først..Og da må man bare få tømt brystet så godt som mulig og massere/stryke/løsne opp de tette melkegangene. Viktig å ikke ha puppene så mye ute (til lufting) så de ikke blir kalde og at bh ikke klemmer på brystet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk brått feber i 2 tiden en dag og fire timer senere hadde jeg 40 i feber og var dødsdårlig og hadde så harde vonde pupper at jeg ikkr kunne ta på de engang :confused: Dette var i '09 så trodde det var svineinfluensaen, men viste seg å være kraftig brystbetennelse gitt:p ble helt fin etter to døgn med søvn og antibiotika:-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Ja fikk det i forbindelse med såre brystvorter, også hadde jeg mye melk da. Så fikk ikke tømt brystene skikkelig. Tror jeg fikk det fordi jeg ble kald etter et bad. Fikk feber ganske kort tid etter og hodepine. Føltes som influensa, for var så slapp og rar i kroppen. Mista også matlysta fullstendig. Det ene brystet ble rødflammet og varmt på ene siden. Også føltes det som jeg var støl i puppen.. Hvis man har brystbetenelse må man få tømt brystet og amme mye. Det hjalp meg i hvertfall.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp