Brystbetennelse

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Etter tre døgn med feber mellom 38,7 og 40,2 summet jeg meg og gikk til legen. Og godt var det, for her har man brystbetennelse! Auau. Så til alle dere som skal begynne å amme snart:
- pass på at lille baby drikker tomt bryst!
- lanolinkrem lindrer såre brystvorter :D
- spør ti ganger i stedet for å la være, de på sykehuset er somregel flinke med ammeteknikker.
- og om du begynner å få tette melkeganger eller såre brystvorter kombinert med feber: dra til legen! Du trenger mest sannsynlig antibiotika for å bli kvitt merakkelset :)

Puff, unner ingen detteher! Real dritt :/

Stakkars! Masse god bedring, håper det går fort over.
Husk ullinnlegg og å kle deg godt. :)

Uffa:-( God bedring!!

God bedring!<3

Huff da, masse god bedring!

Stakkars deg!! Enda så tenkte jeg på å spørre deg om det kunne være brystbetennelse da du skrev du var blitt syk.. Etterpåklokskap hjelper sjeldent..:-/ Leste forresten på ammehjelpen sine sider at det kunne være lurt å ha med seg morsmelk til legen for dyrking da det kan være forskjell på hvilen antibiotika som tar betennelsen. Kan være greit å ha i bakhodet om det ikke skulle gå over i alle fall!!

Uffda, god bedring!!

kan man få brystbetennelse før man begynner å amme? dersom man har fått melk?

det har begynt å "svi" litt liksom.. kan det være det? *ut og kjøpe ullinnlegg i dag ja*

det har begynt å "svi" litt liksom.. kan det være det? *ut og kjøpe ullinnlegg i dag ja*
Har aldri hatt brystbetennelse selv, så det vet jeg ikke.. Men du kan sikkert google symptomer;-) Ullinnlegg er fantastisk:-)

Har ikke hatt betennelse selv, men vet at det er utrolig lite som skal til. Svigerinna mi løp 50 meter uten jakke på vinteren og fikk betennelse. Dusj varmvann på brystene, men ikke klem mye. Beste "medisin" er baby som suger

God bedring!! :)
Ikke noe godt det der, hadde en mild betennelse sist gang (4 år siden) Følte det hjalp å massere puppen i dusjen, med godt varmt vann og håndmelking. Gjør vondt, men det letter og vil hjelpe å åpne melkegangene - OG ULL JENTER, DET MÅÅÅÅ VI HA!!!! :) :)

Du har ei lita utfordring der ja anbeli, mn det behøver jo ikke være betennelse du har. Kan være brystene som forbereder seg. Jeg har dråper med melk som kommer hver dag nå - opplever du det samme, eller kan det være det de jobber med? :-)

Back
Topp