Brystbetennelse

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Ja, det har eg fått :/ Måtte krype til korset å ringe legen idag da eg har vore i meget dårlig form dei siste dagene..
Så no blir det antibiotika i 10 dager framover.. 
Pass på brystene dikkas damer. Brystbetennelse er VONDT! 

Uffda! emoticon God bedring!

Huffda, det hørtes slitsom ut midt i barseltida! God bedring da!

Lurt å være nøye med å være varm på puppene og på hendene (!!!), bruk ullinnlegg med en gang man forlater huset og bruk hansker når man er ute og når man graver i fryseboks og kjøleskap! Håndhygiene før man tar i puppen/brystvortene kan forhindre bakterietilførsel, og massasje av brystene flere ganger om dagen for å forhindre tilstoppede melkekanaler. Det høres kanskje ut som mye arbeid, men jeg masserer litt på harde kuler i brystet mens jeg ammer eller pumper, og da løsner det enda mer melk! 

AAAU. 
Føler med deg!
Masse god bedring.
Jeg er livredd og bruker ullinnlegg hele tiden. 
Men har kun ett par, så jeg må handle flere slik at jeg får noen å ha på mens de andre vaskes.
Håper antibiotikaen hjelper deg fort!

Huff, skikkelig angst for å få det jeg også. Får besøk av helsesøster i morgen så skal be henne lære meg håndmelking og generelt gi meg litt råd. Skal også kjøpe flere ullinnlegg. Et par ble for lite...

Huff, skikkelig angst for å få det jeg også. Får besøk av helsesøster i morgen så skal be henne lære meg håndmelking og generelt gi meg litt råd. Skal også kjøpe flere ullinnlegg. Et par ble for lite...

Back
Topp