brystbetennelse

C78

Glad i forumet
Andre som har erfaring med dette?
Tror jeg har fått det på høyre bryst. Er ømt på siden. Leste på en nettside at en kan prøve å behandle det med å pumpe seg selv annenhver time. Hvis det ikke går over må man få antibiotika hos legen. Føler meg ikke bra i det hele tatt, fryser og svetter om en annen. Skal ut å kjøpe brystpumpe no. Var skikkelig ekkelt idag tidlig, trodde jeg skulle besvime men bedre no.

ORIGINAL: C78

Tror jeg har fått det på høyre bryst. Er ømt på siden. Leste på en nettside at en kan prøve å behandle det med å pumpe seg selv annenhver time. Hvis det ikke går over må man få antibiotika hos legen. Føler meg ikke bra i det hele tatt, fryser og svetter om en annen. Skal ut å kjøpe brystpumpe no. Var skikkelig ekkelt idag tidlig, trodde jeg skulle besvime men bedre no.

vet desssverre ikke såmasse om dette,men visste ikke det hjalp å pumpe seg...det er jo bra da..men trodde kanskje du måtte ta antibiotika for detja..syns du kanskje du skalringe legen..
harhørt fra venninner at brystbetennelse er detvæærste....

huffda, kanskje du skal ta en telefon til legen i allefall?
Så ikke du utsetter det og blir værre?

God bedring i allefall!!

ORIGINAL: @p

ORIGINAL: C78

Høres ut som symptomer på betendelse. Jeg har fått brystbetendelse på det ene brystet.  Det begynte med at brystet ble veldig vondt, om natten fikk jeg hetetokter og skalv. Dagen etter fikk jeg høy feber og fikk nesten ikke ut noe melk. Ørjan ville heller ikke suge på det så han fikk nok ikke ut noe han heller. 

Dersom du mistenker det er brystbetendelse må du kontakte lege så kjapt som mulig og få pencelin.

Signerer denne jeg. Slik var det her også. Og det betente brystet var glovarmt! Og jeg fikk 40 i feber, og var helt utafor. Jeg ringte til legen for å høre om det var noe jeg kunne gjøre, uten å ty til antibiotika,men det var det visst ikke. Viktig å få tømt brystet da!

Hei!! Jeg har vært til lege no, var for to dager siden. Og fikk faktisk ikke antibiotika eller noe medisin i det hele tatt. Legen ba meg behandle det med pumping ca. hver andre time og litt sjeldnere på natten. Ser ut til at dette har funket bra på meg for idag er jeg ikke øm på brystet lenger, og var i fin form både igår og idag. Legen ba meg komme igjen om det ikke gav seg.
Ikek kjekt å være syk når man samtidig skal ta seg av en liten baby.
Merker at det er lite melk på ene brystet, får håpe det vil komme seg igjen.

Back
Topp