Brystbetennelse

Bekke

Elsker forumet
Noen med erfaring med det? Jenta mi er to uker. Fikk noen kuler i brystet lørdag, prøvde å få det bort selv uten hell. Trodde det var tette melkeganger. Endte med feber og smerter så onsdag dro jeg til lege. Sent jeg vet. Har fått apocillin mot det og pumper meg hver andre time, men kulen/kulene sitter som støpt. Har prøvd alt, varme omslag, varm dusj, håndmelking osv. Jeg er sliten... Noen med et mirakeltips til hvordan jeg kan få det bort? Orker ikke mer nå. Har forresten kontrolltime med lege i morgen.

har erfaring med brystbetennelse, gitt :( Eine gongen eg hadde det, var der ein kul i brystet, ganske stor faktisk, som ikkje forsvann før det var gått nokre veker. Var ikkje til  nokon plage og ikkje vond, så eg gjorde ingenting med den. Den forsvann gradvis med tida.

Men lurer på om det ikkje kan bli ein slag byll inni der om en ikkje får ut verken. Då må ein til lege for å få tømt den. Men dette veit eg ikkje sikkert altså. du får ta det opp med legen imorgon. :)

God betring!

Fikk streng beskjed på ammepoliklinikken om at en skal ta diclocil og ikke apocillin. 

Kan si at jeg har erfaring med b.betennelse ja. har selv hatt dete hele 5 ganger! For det første fikk jeg aldri apocilin de gangene jeg måtte ta penicilin... så der tror jeg det er gjort en feil! Så kan være rett og slett dette som er årsaken til at du ikke får bort kulen.. Er vanlig å få diclocil når man har b.betennelse! Også kan du få legen til å skrive ut nesesprayen Syntocinon, som åpner melkegangene og det gjør det lettere å tømme seg emoticon God bedring og lykke til emoticon

Back
Topp