brystbetennelse

astrid

Elsker forumet
sitter her og synes litt synd på meg selv[&o] har fått brystbetennelse og det er så ond[:(] sitter og pumper meg nå før jeg skal ta penicillintablettene og gå og legge meg.. Noen gode råd for at jeg skal få det litt bedre?

Har ikkje hatt skikkelig brystbetennelse sjøl, bare litt begynnende som heldigvis har gått over av seg sjøl[:)] Så jeg har vel ikkje noen andre råd enn dei jeg har hørt av andre. Viktig å få tømt brystene skikkelig, holde brystene og resten av kroppen varm, varm dusj mens du masserer forsiktig. Får du lov å amme når du går på pencilin? Isåfall er det beste måten å få tømt dei skikkelig, sjøl om det er grusomt vondt mens det står på..[:@][:@]

God bedring[;)]

eg har hatt...ikke no godt.. ta deg en lang og varm dusj og masser, det hjelper som sagt noe.. Ellers er det kjempe viktig at du får tømt deg skikkelig!! Ønsker deg god bedring! vet hvordan du har det...

kok opp surmelk,sil av.Bland litt honning inn i massen.Varm opp-ha i litt sprit(gjerne konjakk)Legg massen i en klut og legg massen på brystet(Så varm som du klarer).Hold omslaget varmt,gjerne med en varmeflaske.Skift masse så fort det er blitt kaldt.Det er en fordel å bruke dette så mye som mulig-natt og dag.
ORIGINAL: astrid

sitter her og synes litt synd på meg selv[&o] har fått brystbetennelse og det er så ond[:(] sitter og pumper meg nå før jeg skal ta penicillintablettene og gå og legge meg.. Noen gode råd for at jeg skal få det litt bedre?

Var godt og få noen trøstende ord da jeg logget inn i dag ja[:)] Har fremdeles ondt,men det er på retur[:@] Legen sa at jeg bare skulle fortsette og amme for litjpia mi tar ikke skade av denne typen penicillin,forsikret meg om det...[&:] Tømmer meg godt ja,det skal være sikkert og visst for jeg skal bli frisk til jul[;)]

Back
Topp