brystbetennelse

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Tror jeg har fått det. Har hatt feber igår og idag og har veldig vondt i den ene puppen..
Den er veldig øm når jeg tar på den..Noen som vet noe om dette? Fant ikke noe om dette i amme boken min..

Må jeg til lege med det?

Det er bedre å gå til legen en gang for mye enn en gang for lite.
Jeg hadde brystbetennelse med førstemann, fikk høy feber og hadde veldig vondt i brystet. De gir deg antibiotika med en gang, jeg fikk beskjed om at det måtte jeg ha for hvis ikke det ble bedre måtte de kanskje skjære ut betennelsen og det var nå det siste jeg ville. Ble raskt bedre...

oi..Det vil jeg hvertfall ikke! Men kan det ses på brystet vist det er det? For jeg har bare vært litt rød rundt og gjør kun vondt når jeg tar på det..Håper det kan være noe annet..

Jeg har hørt at brystet blir rødt og ser betent ut!!!

Jeg ville kommet meg til legen, også for at du ikke skal miste melken din!

Jeg hadde betennelse. Tok meg en tur til legen og fikk antibiotika.. Jeg va ikkje noe dårlig og hadde feber, men han kunne kontatere at jeg hadde en krafig betennelse. Var rødt og hadde vondt.

au [&o] det høres ikke noe godt ut, men syns du burde dra til legen med en gang [:)] lykketil og ha god bedring

Nei er ikke så godt..Men er litt usikker på om det bare kan være melkeknuter oxo..
Får dra til legen imorgen om det ikke blir bedre da[:)]

lykketil [:)] får håpe på at det går over snart da [;)]

Takk for det. Håper jeg oxo[:)]

Back
Topp