Tror jeg snart tørner. Nå har jeg nettopp hatt en heftig brystbetennelse med en kul på 9x10 cm, som endte med innlagt dren, 50 ml med puss ut, 2 mislykkede forsøk på å få drenet inn fra undersiden av brystet da kulen var på oppsiden, der han til slutt ga opp og gikk direkte inn i kulen, antibiotika, melkelekasje fra hullet i puppen, for såå at hullet på undersiden begynte å lekke.
Nå har det søren meg gått tett i hullet på undersiden da det på oversiden har grodd. Jeg har fått en kul, og det er vondt som fy !! Jeg er så sur !! Hadde ikke blitt tett der hadde han gått direkte inn i kulen.. Og dette er garantert en ny betennelse.. Kan jeg begynne på antibiotika igjen ? Har masse piller til overs fra sist..
Nå har det søren meg gått tett i hullet på undersiden da det på oversiden har grodd. Jeg har fått en kul, og det er vondt som fy !! Jeg er så sur !! Hadde ikke blitt tett der hadde han gått direkte inn i kulen.. Og dette er garantert en ny betennelse.. Kan jeg begynne på antibiotika igjen ? Har masse piller til overs fra sist..