brystbetennelse å å slutte å amme/pompe?

S@ndr@

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Hei..
Håper noen kan hjelpe meg.
Jeg har måtte pompe siden sønnen min ble født. å nå har jeg fått brystbetennelse..å d går ikke over på den ene puppen..[:(]
Så nå har jeg slutte å pompe siden puppen er steihard,men uansett hvor mye jeg pomper å masserer å i det hele tatt kommer det ingenting ut!..hvordan slutter man??
Er verken bra for meg eller han..født for litt over 2 uker siden..å har gått ned fra 56 til 44 kilo[:(]
Hjelp meg noen!!
går på pencelin..

hvilken antibiotika har du fått? du må fortsette med å pumpe deg og massere i dusjen og sånn frem til betennelsen har gått over, hvis ikke blir du nok ikke kvitt den. pump deg ofte og sånn og få tømt skikkelig. hvis ikke det kommer NOE ut, så må du gå til lege igjen altså. har du feber?? det kommer ikke noe gul verk ut av brystet? i såfall er det kanskje en abscess, og da må du til lege og få fjernet det kirurgisk eller på en annen måte, med annen antibiotika ellerno...
jeg hadde 4 brystbetennelser på 3 uker og abscesser og hele pakka, såbare send meg pm hvis du lurer på noe mer!! goood bedring!:)

Du må i tillegg få resept på nesespray ,som øker utdrivningen av melk! Det hjelper ,rart du ikke fikk den sammen med antibiotikaen ,det fikk jeg og det var redningen!

Back
Topp