Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er ikke tull! For meg er det nytt og fremmed å være gravid, og måten dette forandrer kroppen. Forventer ikke at noen skal kunne svare på hvordan det fungerer på min kropp, så formuleringen er nok ikke den beste. Dette er ikke noe jeg er komfortabel med å spørre venninnene mine om, derfor spør jeg her.. er jo opp til hver enkelt om de vil svare eller ikke.. jeg var ikke forberedt på at det skulle skje noe Før melkeproduksjon startet.Er dette tull?
Kroppen forandrer seg gjennom et svangerskap og spesielt brystene mtp melk. Noen forandrer seg mer enn andre. Noen ser kanskje ikke forskjell mens sndre forblir ugjenkjennelige. Det er ingen her inne som kan svare deg på dette.
Mange tror man får "hengepupper" av amming. Men mødre som aldri har ammet kan få det. Eller at de forandrer seg på andre måter selv uten amming. Det er hormonene i graviditeten som forandret brystene. Brystene er ikke ferdig utviklet under puberteten og blir ikke det før første graviditet. Da gjøres siste finish klart til amming. Brystene vil gjøre denne forberedelsen hver eneste graviditet. Så de forandrer seg gjerne mer under graviditeten enn amming. Men alle er forskjellig. Noen forandringer er permanente, andre går tilbake. Noen forandrer seg enda mer etter amming.Har alltid vært førnøyd med brystene mine, men jeg ble gravid har de vokst masse og dermed skiftet litt fasong. Kommer de til å gå tilbake til normalen, eller må jeg bare venne meg til denne forandringen?