Bryst til besvær

• Trådstarter Trådstarter ?
  • Opprettet Opprettet

?

Andre møte med forumet
Hei jenter
Er det flere enn meg som har fått et hatforhold til bh`er? magen har virkelig begynt å ta skikkelig form slik at puppene "hviler" på magen og alle bh`er med og uten spiler strammer. Har dere noen gode tips? må nesten ha bh ute blant folk, men  hjemme blir den liggende på soverommet.

Jeg har begynt å bruke ammebh, selv om puppene ser ut som sakkosekker i den så må man nesten ha det behagelig :D

Dette kjenner jeg meg godt igjen i, det er grusom rett og slett. Og puppene har jo blitt sååå gigantiske også... Gosj... Prøvde en amme-bh jeg brukte forrige gang her om dagen, men det var ikke noe bedre det. Må si jeg gleder meg til å få tilbake mine små vanlige pupper, men det er nok enda lenge til.... 

Jeg bruker sånn myk "sportbh" fra sloggi, kjøpt på cubus. Boobsa får ikke akkurat pushup-effekt, men det er det mest behagelige så ;)

Klarer ikke bruke BH jeg heller. Så går uten. Synes det går greit selv om jeg er oppe i D-cup for tiden. Men har trang genser, og kjole/tunika utenpå, og de holder seg fint på plass. BH blir veldig ubehagelig. Men har nettopp kjøpt et par amme-BH, så skal prøve det når jeg har fått vasket dem. De er helt myke, uten noe spiler og sånt noe.

Triumph har veldig myke og behagelige amme-bher. De holder ikke ting så veldig godt på plass, og gir ikke puppene noen fin fasong, men ingen amme-bher gir vel egentlig noen fin fasong...

Husk på at hele brystet med ribbeina er kraaaftig utvidet pga. livmoren pusher alt utover. Jeg var innom en god mor/barn butikk i utlandet, og var på vei til å "hamstre" billige amme-bh'er for bruk framover. Da var jeg i uke 25/26, og fikk streng beskjed om at hamstring kunne jeg glemme for brystet kom til å utvide seg 5-10cm de neste par ukene og cup-størrelsen kom til å gå i berg og dalbane inntil noen uker etter fødsel. Og jaggu er ikke den ene (da altfor store) amme-bh'en jeg kjøpte nesten for liten rundt brystet nå. Har løst det med å sette på en sånn "bh-utvider" da cup-størrelsen ikke har gått opp nevneverdig (men det kommer vel med melken...). Men man bør visst unngå alt som har med spiler å gjøre mot slutten og mens man ammer, særlig kombinert med trange BHer. Da kan man få problemer med tette melkekanaler eller noe sånn.

Back
Topp