Hei du

.
Jeg skulle egentlig ha brystreduksjon i april, men fant ut at jeg var gravid to uker før..
Jeg var hos legen min, har tunge og ganske store bryst (75E/F, 161cm høy) Han målte ca. 16 cm fra kragebeinet og ned til brystvorten om jeg ikke husker feil.
Legen mente det kanskje var i grenseland, mens kirurgen som jeg ble henvist videre til, den avgjørende faktoren, mente at med min unge alder og arbeidssituasjon var jeg meget kvalifisert og var villig til å operere..

Han målte og kjente på tyngden på brystene.
Jeg har hatt plager med ryggen og spilte mest på det. Selvfølgelig går det på selvtilliten også, og jeg tror han merket hvor ubehagelig jeg synes det var.. men de bryr seg nok mest om det fysiske.
Etter graviditeten skal jeg hvertfall få operasjon.. og GJETT om jeg gleder meg!
Jeg tror så lenge du har fysiske plager, som jobb og evt livssituasjon så får du det dekket.
(Jeg har også fått høre at alle kirurger får utlevert en viss sum og opperere gratis for i året, så jo tidligere på året du er, jo større er sjansen for å få det dekket)
Lang melding! Lykke til