Bryst pumpe..

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
Har dere kjøpt brystpumpe?
Evt. dere som har barn fra før? Hvilket merke er best?

Jeg hadde litt lyst å gi melk..
Det er mange for tidligfødte som trenger, så hvis jeg greier å øke mengden så jeg har nok til den lille og en til så hadde jeg blitt litt glad..

Folk gir da blod..

Hei! jeg har oxo erfaring fra tidligere og har hatt god bruk av brystpumpe begge de tidligere gangene, og jeg har ammet til de ikke ville ha mer pupp (17 og 20 mnd....)
Hadde medela elektrisk pumpe til førstemann, og avent isi til andremann, var godt fornøyd med begge typene bortsett fra at den elektriske krevde strøm da og ikke kunne taes med overalt... Jeg slet med brystbetennelser og da var pumpen god å ha for å tømme puppen!! Har allerede kjøpt meg en avent isi, meget pent brukt på finn.no til en rimellig penge, ser det ligger mange der til salgs så det er ikke nødvendig å handle nytt i dyre dommer!![:)]

ORIGINAL: Limmaaa

hvor mye koster de i butikken?

alt fra 4-500 til over 1000 lappen [8|]

Bryst-pumpe har jeg vært innom tanken på å anskaffe meg.. greitt å få høre erfaringer her! [:)]

jepp.. Så på vidjo på sv.skaps.kurs at ved brystbetennelse eller tette melkeganger kan det være greit å få melket ut hvis ungen er mett..  Eller skal vi ty til mannfolka[:)] hihi..

ORIGINAL: Limmaaa

jepp.. Så på vidjo på sv.skaps.kurs at ved brystbetennelse eller tette melkeganger kan det være greit å få melket ut hvis ungen er mett..  Eller skal vi ty til mannfolka[:)] hihi..

eller gå i dusjen å maserer med masse varmt vann

jeg har medela elektriske brystpumpe... Er kjempe fornøyd. Men jeg har en avansert og kjempe dyr type, med masse ekstra utstyr. (denna ryggsekk utgaven)

Til å pumpe litt nå og da, holdere det med ei rimelig brystpumpe/ håndpumpe. En kan jo godt arve eller kjøpe brukt, for det må kokes uansett! og da blir det sterilisert.

Jeg har brukt avent natural, manuell. og den er gAnske god synes jeg.. prøvde elektrisk på sykehuset, og sier av erfaring at den var nesten like god.. ønsker deg lykke til..

dytt

har du sett på enda?

Ja, jeg lurer litt på Whittlestone Expresser håndpumpe. Den skal visstnok ha en nyskapende teknologi som stimulerer brystet slik et spedbarn gjør. Dette hjelper igjen til å øke melkemengden raskere og på en behageligere måte. Har regulerbar vakuumkontroll! Noen som har en slik, eller hørt om denne?[:)]

ORIGINAL: Irene29

Ja, jeg lurer litt på Whittlestone Expresser håndpumpe. Den skal visstnok ha en nyskapende teknologi som stimulerer brystet slik et spedbarn gjør. Dette hjelper igjen til å øke melkemengden raskere og på en behageligere måte. Har regulerbar vakuumkontroll! Noen som har en slik, eller hørt om denne?[:)]

nei, men den høres jo veldig bra ut da! hvor selger de den?

Jeg var innom Småtroll i Molde. Det er en reflex-butikk..
Regner med jeg satser på en slik èn. Koster 549,- kr ny.

ja trenger noen tips på dette, regner med at jeg må pumpe litt ja[:D]

Med èn i hver pupp, så blir det vel trangt om plassen?? hihi[:D]

Back
Topp