Bryst creme

x1xsiljis

Glad i forumet
Er det noen som har brukt bryst cremen til LANAcare? noen synspunkter i forhold til purelan sin? Har brukt purelan, men så kjøpte stefaren min med en annen fra apoteket for de ikke hadde purelan sin.. hun på apoteket sa den skulle være det samme, men nja.... skeptisk, hehe[:D]

dytt!

Høres ut som det samme, i og med at begge er med lanolin... studerte det litt forrige gang jeg var på apoteket [;)]

jaa... hmm.. noen andre som har prøvd de?[:)]

er det virkelig ingen her inne som har erfaring med LANAcare bryst creme?[:)]

Jeg har den[:)] Fungerte ikke på puppene mine, men det har ikke no anna gjort heller (alt av vanlige råd + 2 antibiotikakurer + antibiotikasalve + soppsalve), så legen har gitt opp og henvist meg til hudlege... Meeen, tilbake til saken... Jeg smurte altså denne salva (LANAcare) på et sår jeg har bak øret som aldri har ville grodd uansett hva jeg har smurt på, og da grodde det på en-to-tre, så vil tro at den funker på normale puppesår også[;)] Men jeg har ikke prøvd purelan da, så har ikke noe sammenligningsgrunnlag...

har brukt begge to, så veit ikkje kalla som fungerte (brukte dei utifrå kalla av tubene eg fant først når eg skulle smøre meg)... men har iallefall ingen sår på brystvortene lenger.. trur alt var heilt bra igjen 2 veker etter fødsel... men om det er kremmane, luft-tørkinga eller at eg har lært meg å koble han av har eg ikkje peiling på.. [8|][X(]

Hmmm.. vanskelig :P jeg gidder liksom ikke begynne å bruke av den hvis den ikke er like god som purelanen sin.. da kan jeg heller bytte den ;)

Jeg fikk beskjed på apoteket at det var absolutt det samme, men at Celina Middelfart mente purelan ga fyldigere lepper (!?!) så de solgte den også. Hun anbefalte LanaCare som jeg har brukt. Har bare prøvd den og ikke purelan, og synes den hjalp litt, men jeg hadde tydeligvis sopp så ble ikke bedre før jeg begynte med Canesten [:)]

Jeg brukte den da jeg hadde sår. Brukte også samtidig skjold, og det hjalp veldig her, så jeg er fornøyd!

Jeg bruker den..[:)] Er den beste brystkremen som jeg har prøvd![:)]

jeg har både lanacare og purelan, og synes de fungerer like godt begge to.

Takk for svar [:D] Da prøver vi ut LANAcare, virker god hittil[:)]

Jeg har alle brystkremene man kan få tak i; Purelan, Avent og Lanacare sin. Er plaget med stygge sår på brystvortene..
Den som virker best her er iallefall Lanacare sin. Purelan er vanskelig å smøre på, og Avent sin er litt tynnflytende. Dessuten så grodde den ene brystvorta da jeg fikk lanacare sin krem [:)] Kan også tipse om Simplex øyesalve i sprekkene på brystvortene om noen er plaget med det. [;)]

lykke til [:)]

jeg bruker begge 2..kommer litt ann på hvem jeg finner når den trengs [;)] for meg funker de på akkurat samme måte....ingen såre nippels her [:)]

Back
Topp