Bryr han seg ikke??

lissom

Forumet er livet
Idag fikk pappan kjenne babyen sparke for første gang.... men..."Det var sikkert bare no fett" Hva er det for en ting å si?? Som om fett bare hopper rundt av seg selv?? Hvorfor kan han ikke være glad for at babyen lever inni der??? Han ville like mye ha en baby som meg!!!

Og ikke har han særlig forståelse for at det er mye som ikke er like enkelt å gjøre når man har bekkenløsning, heller! Jeg presser meg til jeg griner for at ikke han skal bli sur. Prøver å si at jeg ikke kan støvsuge og vaske hele leiligheten, eller "pule" hele natta.... ÅHR, blir snart gal!!!!!

Æsj da, det var da virkelig ikke en fin ting å si!! Grr skjønner veldig godt at du ble lei deg for det.. [:(]
Noen ganger kan gutter være så jævlig idioter, men heldigvis har jeg en som er utrolig forståelsesfull.

Håper han begynner å vise litt mer interesse snart da, og slutter å oppføre seg sånn iallefall. [:@]

Trøsteklem fra meg!!

Husk at mannen din ikke har den samme følelsen av en baby i magen som du har, og at det kan være vanskelig for han å kjenne det du kjenner på utsiden... Han kommer sikkert til å bli like begeistret som deg etter hvert - bare gi han litt tid.

Og når det gjelder den ufølsomme, teite kommentaren hans så ville jeg lagt den på "manne-kontoen" - det gjør i alle fall jeg.. mannfolk analyserer ikke ting så veldig, de slenger ting ut av seg, og så er det glemt.. uten at det behøver å være så negativt. Har en sånn sleivkjeft av en mann jeg også, og det har ført til en del krangler opp gjennom, men nå bryr jeg meg ikke så mye lenger.

Hei på deg. skjønner at du blir sint og frustrert. Ser at dere har et barn fra før, var han slik da og?

Det med manne-konto er en fin tanke, men mest håpløst å forholde seg til..... For der å da er det vondt, senere kan man kanskje arkivere slike komentarer der.

Selvfølgelig er det noen kommentarer som siger inn hos meg også, men en del går rett på konto... kommer an på mitt humør også selvsagt.. noen dager tåler jeg jo ikke noe!

ORIGINAL: mie83

kjærsten min foreslo at du kunne bite han i tissen når han er så dust å sier sånn.. så slipper du å ha sex hele natta på en stund...

Hehehehehehe[:D][:D][:D] Ja, den var ikke dum!! Tihi!

Det med at vi har ei jente fra før, det var stort sett på samme viset da også, men da var ingenting planlagt, og alt var litt rart for oss begge... tenkte liksom at det ville bli litt annerledes nå, da... menmen... Får vel bare innfinne meg i at han later som jeg ikke er gravid frem til ungen er ute.. hehe.. Tror innerst inne han er redd for at ikke alt skal gå så bra...

Den mannekvota skal jeg begynne å sette inn sitater på!!! Tror den begynner bli full allerede, hehe[;)]

Ja, det er vel bare å lage en egen tråd, jaffal, så skal du se vi får samla en del! [:D]

Back
Topp