Bryr du deg om rushtidavgift?

Er så sjelden jeg kjører gjennom bomringen, så bryr meg ikke de få gangene jeg skal det.

Hadde nok brydd meg mer om jeg måtte gjennom hver dag!

Har ikkeslikt her, visste ikke at det var en ting

Vet ikke hva det er :P

Sambo fikk etter 4 mnd kjøring endret arbeidstid frå 7-15 til 0630-1430 fordi han kjører for å unngå rushtiden....

Sambo fikk etter 4 mnd kjøring endret arbeidstid frå 7-15 til 0630-1430 fordi han kjører for å unngå rushtiden....

Begynner ikke rushtidavgift kl 14.30 da? Her gjør det hvert fall.

Men nei bryr meg egentlig ikke, siden jeg ikke er avhengig å kjøre gjennom hver dag. Men tenker over om jeg skal noe og må gjennom, så unngår jeg i rushtiden

Begynner ikke rushtidavgift kl 14.30 da? Her gjør det hvert fall.

Men nei bryr meg egentlig ikke, siden jeg ikke er avhengig å kjøre gjennom hver dag. Men tenker over om jeg skal noe og må gjennom, så unngår jeg i rushtiden
Bergen er det fra 0630-0900 og 1430-1700 mener eg å huske..

Eg unngår det fordi eg mener at bompenger ikkje skal brukes til en idiotisk Bybane som bruker lengre tid enn bil på samme strekning....

Bryr meg litt der vi bor siden det er enorm forskjell, men ikke der foreldrene mine bor.. Uansett er det vel litt "må man så må man", planlegger ikke turer utenom rushtid for å unngå.

Om vi kan velge å vente en halvtime for å unngå rushtidsavgiften så gjør vi det, men ikke noe vi jobber aktivt med å gjøre. Prøver også å la bilen stå mest mulig og heller parkere ved bybanen (bussen til bybanen er ikke samarbeidsvillig på tidspunkt).
Vi har heller ikke noe imot at det finnes rushtidsavgift pga vi er mer lei av at det er føkkings umulig å puste i sentrum av Bergen om vinteren...
Ikke at det er god statistikk å følge med har lagt merke til at de fleste biler med "nok er nok" reklame på bilen er svære dråg av noen biler som er tørste som fy... og som er dyre i innkjøp pga statusbiler...
(Nok er nok er et kampanjeslagord mot bompenger)

Kjører elbil nå men pga arbeidstidene på jobb hadde jeg ikke kunne tenkt på det....

Pga arbeidstid så må jeg kjøre da. Irriterende, men må jo.

Har ikke det her. Så har ikke tenkt noe særlig over det.

Legger ikke om veien eller tidspunktet pga det, men kan jeg unngå det er jo det fint :)

Har ikke det her.
Ikke alle kan unngå rushtiden og flytte på arbeidstiden sin. Synes det er sykt å bli straffet når man i tillegg MÅ kjøre i den tiden

Bergen er det fra 0630-0900 og 1430-1700 mener eg å huske..

Eg unngår det fordi eg mener at bompenger ikkje skal brukes til en idiotisk Bybane som bruker lengre tid enn bil på samme strekning....
Helt utrolig idiotisk!!! Nå skal de i tillegg utvide bybanen....

Back
Topp