Bryllupssanger

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Dere som er gift, hvilken sang danset dere til i bryllupet?

Hvis dere ikke er gift, hvilken sang kunne du tenkt deg? [emoji173]️

Her hadde vi John Legend - all of me

Men tror jeg hadde valgt Tone Damli - ingen e så nydelig som du, hvis vi skulle valgt nå, for den er så fin [emoji7]

Vi hadde Perfect av Ed Sheeran :Heartred Spilt live mena jeg gikk inn i kirka, og spotify mens vi danset :happy: Tror ikke jeg ville valgt den igjen nå, hører den jo på radioen heele tiden og det er lagd en haug av remixer. Var heldigvis omtrent ingen som hadde hørt den når vi giftet oss :)

Hehehe... helt ærlig så husker jeg ikke [emoji85]. Det er snart 14 år siden. Ble bare en kort dans, for jeg hater å danse. Har nok fortrengt det...

Hehehe... helt ærlig så husker jeg ikke [emoji85]. Det er snart 14 år siden. Ble bare en kort dans, for jeg hater å danse. Har nok fortrengt det...

Kan ikke kalle det dans hos oss heller [emoji23][emoji23]

Kan ikke kalle det dans hos oss heller [emoji23][emoji23]

Jeg tok av meg skoene, så kjolen sopte i bakken og ingen kunne se hvor beina mine var. Sannheten var at de svevde to cm over bakken mens min mann svinset meg rundt i valsen [emoji23][emoji56].

Ooh, ikke hatt bryllupet enda, men har tusen ideer til låter å danse til

Fleetwood Mac - Everywhere
Crosby, Stills, Nash - Helplessly hoping
Beach Boys - Feel flows
Beatles - It’s only love/In my life

Er så uendelig mye bra å velge mellom!

Tror ikke jeg og mannen var innom tanken på å danse engang:-)

Vi danset til I won’t give up med Jason Mraz :)
I kirken hadde vi Bless the broken road som inngangssang (ble sunget live) og Mitt hjerte er ditt som solosang :)

Og vi hadde «ordentlig» brudevals (tok kurs og greier[emoji23]), og danset ute i solnedgangen[emoji173]️ Var i grunnen ganske fint[emoji6][emoji1305]

Tror ikke jeg og mannen var innom tanken på å danse engang:-)

Jeg stemte for å droppe det, men min manns familie har laaaaaaang tradisjon for polonese som ender opp i brudevals, så det var ingen vei utenom... [emoji13]

Jeg stemte for å droppe det, men min manns familie har laaaaaaang tradisjon for polonese som ender opp i brudevals, så det var ingen vei utenom... [emoji13]
Vi hadde bryllupsfesten hjemme på egen stue, så hadde uansett ikke hatt plass:-)

Nå danset ikke vi som «tradisjonen tro» ettersom mannen min hater dans og det å være i fokus. Men onkelen min spilte trompetsolo i kirken; «What a wonderful World», og vi spilte i alle fall Josh Groban med «You raise me up» flere ganger under festen.

Back
Topp