Bryllupsreise

EdonaBigMama

Forumet er livet
Meg og mannen min har tenkt å begynne å spare opp til bryllupsreise. Siden ingen av oss er glade i å reise, så vil vi ta det et sted i Norge. Og vil gjerne få gjort det før jeg blir så stor at jeg ikke kan gå 10 m(som sist gang). Gode forslag til et sted å ha hvetebrødsdagene sine?

Over et år siden vi giftet oss, men passet dårlig at vi tok bryllupsreise da siden jeg var høygravid og greier ! :p

Spørs jo litt det..

Er du gravid nå ja? Så det er snakk om reise snart?

Hva vil dere gjøre?
Slappe av? Shoppe? Se ting? Gå på turer? Fjell? Vann? Spa?

Vi vil spise god mat, spa(jeg ihvertfall) bade... jeg kommer ikke på så mye egentlig, jeg trives med å bare slappe av hele dagen med mannen min. men han hater å bare sitte og ikke gjøre noe, når han har først betalt for å være et sted. han liker konserter da?

jeg tenkte Pers Hotel?

Ser du bor i Drammen.

Hmm...

Mange fine steder i Norge vertfall.
Både i byene og på landet.
Spørs jo litt om dere vil kjøre eller ta fly osv.

Jeg tør ikke å fly.. Men å kjøre bil er ikke så gærent, selv om han hater å kjøre bil.
Vi har ikke lyst til å være på landet ihvertfall. men jeg vet at han setter stor pris på utsikt og fin natur rundt seg. han elsker å dykke og elsker musikk(gitar). jeg er fornøyd så lenge det er badebasseng der, god mat og spa !

Hva med Stockholm?
Der er det masse fint å både se og gjøre, samt at det er bare en snartur unna med tog/buss! :)

Gøteborg er også fantastisk flott!

Vet du om noen bra steder i Stockhold/Gøteborg?
Ingen av oss er sånne "gå rundt og utforske" mennesker :P

Geiranger [:D]

Hehe

Back
Topp