bryllupsreise tips?

litlpia

Glad i forumet
noen som har tips til en flott bryllupsreise...? [:)]Vil ikke bruke for mye på det,men likevell...det skal være romantiskt,inneholde shoppingmuligheter,litt turisme vil vi ha med oss og en strand og to[:D]kom med deres tips[:D][:D][:D]

Når vi gifter oss skal vi på bryllupsreise til Mauritius [:D] 
Vi driver å sparer nå, for det koster en del.

ja,har hørt det er veldig dyrt å reise til mauritsius...så det blir det nok ikke..Vi har vært i Thailand en gang før,kunne godt tenkt og gjentatt dette..med at vi tar en rundreise,og ikke er samme plass hele tiden,men kom med tips folkens[:D]

Jeg og sambo skal til Roma når vi gifter oss. [:)]
Men det er kanskje heller ikke en lavbudsjett-tur?[8D]

jo,kunne godt tenkt meg roma... [;)] men vet ikke....men vil ikke ha den vanlige syden reisa liksom....hehe..vil ha dt litt spesielt...[:D]

Roma har vel ikke så mye med syden å gjøre da.....[8D]
Andre steder man kan dra: Dubai, Paris, Venezia, Barcelona, Split (Kroatia og dra ut til en av øyene utenfor etterpå), er en by i Marokko som skal være veldig fin, men husker ikke navn.......[X(]

Tips om hvor er bedre å IKKE dra kan også være nyttige da...? [:D][;)]

Vet ikke når dere skal gifte dere, men ikke prøv deg på Karibean i vår sommer/høst, for da er det midt på fuktigsesong og man får nesten ikke puste.
Og uansett om du tenker deg Karibean og vil ha det litt skikkelig, så blir det også dødsdyrt! (nå tenker jeg på St. Barth o.l.) Vi var på Antigua, litt billigere jo, men var IKKE fornøyde...[&:] - hadde ikke reist dit igjen, for å si det mildt.

Back
Topp